Ultralyd i dag*oppdatert*

t0mmelise

Forumet er livet
yes da var endelig dagen her for at jeg skal på ultralyd :)
jeg gleder meg ihjel til å se lille gullet igjen [:)] og jeg er såååå nysgjerrig på hvilket kjønn det er :)
skal drikke ett glass brus før jeg drar dit har jeg tenkt, så den får litt sukker kick og rører litt på seg [:D]

Dette er en stoooor dag altså [:)] oppdatering kommer senere, skal på jobb nå fra 10-13 også ul kl 13.30 [8D]
også ut å handle litt også kommer jeg å oppdaterer [:)]

hadde først troen på at det var ei jente her, så en periode der jeg trodde det var gutt men nå har jeg iiiiiiingen aning [;)]

ha en fin dag snupper [:)]

-----------------------------

Ja jenter, da er jeg hjemme fra ultralyd..
gikk kjempe bra, fikk se lille babyen og fikk se 2 bein og 2 armer.. fingrer var som de skulle og målene sier at jeg desverre
er litt tidligere enn jeg trodde i svangerskapet..
trodde jeg var 18+1 nå men er bare 17+4 så termin ble 10.Februar [:)]
går fint det da så lenge babyen har det fint [:)]

det mest skuffende med hele ultralyden var at denne babyen her var så full av liv at den lå ikke i ro [:D]
fikk ikke sett hva kjønn det er.. men snille jordmoren gidde meg ny time om en uke og da skulle vi se sa hun [:)]

så da får jeg bare holde meg til neste uke... har noen bilder men ikke så bra, h*n lå jo ikke i ro [:D]

Ååååh.,....så spennende [:)]

Masse lykke til på UL idag og krysser fingrene for at du får se kjønnet idag [;)]

Lykke til på UL'en i dag da:D
Håper den viser seg skikkelig frem og at dere ser hva det er!!

Skal se etter oppdatering[;)]

oppdatert i første innlegg [:)]

Så fint at alt e bra då =)
Ja d e væll ikkje så ille å bli satt t bake ei uka..
Æ va jo i UL går,å då blei æ satt t bake to uke ://
Men men..så fikk ny time i posten i dag..så ska tbake deinn 16 :)

Så bra at alt stod bra til med bebisen!! Og ei snill jordmor har du :-)

ORIGINAL: t0mmelise

åh, så kjekt me ein te ultralyd da:):) kati ska du neste gang då??
eg ska på ultralyd neste fredag, gleder meg sånn[:D][:D] håper di ser hva det er...

ser di det ikke så går eg på 3d...  vil vite det[:D][:D]

Supert at det gikk bra på ultralyden da.
Min Jordmor sa at det ikke var så lurt å drikke brus eller spise sjokolade, fordi da kunne bebisen bare sprelle hele tiden. Kan være vanskelig å se kjønn og måle..
Kanskje du må droppe brusen neste gang?[:)]

ok men da drikker jeg ikke brus før ul da hehe...
godt alt var bra..
blir spennende å se om jeg har tippet rikiig på deg da

Så koselig. Snille jordmoren som ga deg enda en time så du får se om det er gutt eller jente da. Gleder meg stort til det er min tur. Nedtelling starter nå.

*22 dager til UL*

Så bra alt står bra til med den lille da - super snull JM som lar deg komme igjen om en uke!!

Du får trøste deg med at selv om termindato ble flyttet så kommer den jo sjelden den dagen uansett.. den kommer når den kommer;)

Tuuuusen takk for koselige svar jenter [:)]
hehe.. brusen fikk jeg som ett tips fra ei venninne så den dropper jeg neste gang ja [:D] selv om jeg bare drakk 3 slurker [:D]
hehe..

og MammanTilMarcusAndre : jeg drar også på klinikk hausken hvis de ikke kan se noe neste gang :)
hehe.. mååååå vite [:)]

Æ drakk å brus før æ gikk inn å sku ha UL [;)]
Deinn lå i ro,men føttern å hendern peiva deinn m [;)]
Åsså hadde deinn hikke [:D]

oki.. da skal jeg IKKE drikke juicen min nå før UL, men der om nødvendig.. hi hi

Nå stikker jeg på sykehuset;)

ORIGINAL: Pink moon

He he, det må ha vært morsomt å se hvor aktiv babyen var, heldige dere er som fikk komme igjen bare for å se på kjønnet, lykke til!![:)]

Back
Topp