Ultralyd i dag....OPPDATERT!!!

Maybenr2

Forelsket i forumet
Og jeg virkelig gru/gleder meg!! Har ikke noe tegn på at noe skal være galt, men kan jo være det fordet! Hjelpes! Prøver å tenke positivt! Oppdaterer når jeg kommer hjem... Har ikke time før i ettermiddag. Kryss alt for meg!:)

Jeg er jo selvfølgelig syk IGJEN! Tror jeg har bronkitt denne gangen. Kommer bare flytende med sykdommer om dagen. Blir gaal jeg!Flere som er mye syke?
Hva skal dere i dag jenter?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har vi vært der. Alt så helt flott ut! En baby med sprellende armer og ben. Vi  fikk en overraskelse, for jeg er nemlig 3 uker lenger på vei. Jeg er akkurat 11 uker. Gjett om det var deilig da!:) Jippi!!Ny termin er 15 Januar. Så da flytter jeg til Jan. Men lykke til alle sammen!:)
Kjempe koselig å "bli kjent" med dere!:) Stikker innom:)

Lykke til.. :)) Går nok kjempe bra.. Skal selv på fredag, og gruer meg..!

Ja jeg er dessverre mye syk.. Sliter med luftveiene.. Etter forrige graviditet har det vært ekstra ille, klarte og dra på meg svineinfulensa også.. :(

Alt er nok i den skjønneste orden, det er jeg sikker på :) Masse lykke til i ettermiddag :)

Jeg er konstant forkjølet, men ikke fått noe ille enda. God bedring :)

Frk.MammaMor skrev:

Ja jeg er dessverre mye syk.. Sliter med luftveiene.. Etter forrige graviditet har det vært ekstra ille, klarte og dra på meg svineinfulensa også.. :(

Takk!:) Lykke til du også!:)

Huff,det hørtes ikke bra ut...:( Jeg hadde bihulebetennelse for ca.to uker siden, og nå igjen er jeg hjemme. Blæh! Har hørt at man ofte kan være mye syk når man er gravid...

Lykke til på UL :D
Alt er nok i orden skal du se :)

Hvordan får dere tidlig UL?
Går det gjennom fastlegen eller er det privat eller?

Maybenr2 skrev:

Frk.MammaMor skrev:

Takk!:) Lykke til du også!:)

Huff,det hørtes ikke bra ut...:( Jeg hadde bihulebetennelse for ca.to uker siden, og nå igjen er jeg hjemme. Blæh! Har hørt at man ofte kan være mye syk når man er gravid...

JA stemmer det at man blir lettere syk da.. Jeg får skikkelig halskatar av å være gravid, og alt slimet resulterer i oppkast..!!

Masse lykke til i ettermiddag!

Nirvana skrev:

Hvis man har grunn til det kan man henvises gjennom fastlegen. Ellers må man bestille privat.. Vi får pga tidligere MA..

Nirvana skrev:

Takk:) Vi betaler for det. Koster 1200 kr,men er verdt det, siden jeg har mistet før.

Maybenr2 skrev:

Nirvana skrev:

Takk:) Vi betaler for det. Koster 1200 kr,men er verdt det, siden jeg har mistet før.

Det var en stiv pris.. !! Koster jo mer enn 3 D UL jo..! Her koster det 600 tror jeg.. :)

Lykke til! Det går nok fint, skal du se :-)

Har ikke vært syk på en stund, og håper ikke jeg blir det heller....var ikke noe syk i forrige svangerskap, så håper dette blir likt :-)

Frk.MammaMor skrev:

Maybenr2 skrev:

Nirvana skrev:

Det var en stiv pris.. !! Koster jo mer enn 3 D UL jo..! Her koster det 600 tror jeg.. :)

Ja det koster MYE!!! Men har ikke så mye valg. Flere steder får man flere ultralyder til den prisen...

Ja er det..! Kjipt og ikke kunne henvises av legen da.. Glad jeg sokner til et sykehus som ikke er så stort... Hadde jeg bodd i en av de store byene hadde jeg sikkert måtte betale selv pga stor pågang hos sykehusene..

Men skal vedde for at de 1200 kronene er verdt et bankende hjerte :)

Frk.MammaMor skrev:
Ja er det..! Kjipt og ikke kunne henvises av legen da.. Glad jeg sokner til et sykehus som ikke er så stort... Hadde jeg bodd i en av de store byene hadde jeg sikkert måtte betale selv pga stor pågang hos sykehusene..

Men skal vedde for at de 1200 kronene er verdt et bankende hjerte :)

Jg må innrømme at jeg har vært slapp og har ikke spurt om henvisning. Var for utålmodig!!!!Helt klart verdt pengene;:)

Ååå så gøy!
Lykke til inne hos jentene på jan12!

Oi så morro! Det var virkelig litt av et hopp!!

Det var gode nyheter! Gratulerer med tre "gratisuker"

Takk jenter!:) Ja,jeg har på en måte hoppet over tre uker, og det er jo bare døds deilig!!!Jeg har gått fra 2 mnd på vei til nesten 3,på en dag. Herlig!:) Ha en flott kveld videre!:)

Back
Topp