Ultralyd i dag, ny om en uke...

Camomille

Gift med forumet
Litt lei av blødninger, usikkerhet, hcg-målinger og atter mer usikkerhet. Hcg fra tirsdag lå på noe over 35 000, hcg i går noe over 49 000.. Stigningen var ikke god nok, så måtte inn på ultralyd. Var ikke helt til å bli klok på den heller. Legen trodde han så hjerteaksjon, men må tilbake til torsdag. Jeg lever i håpet jeg da. Blødningene er stoppet. La oss håpe det forblir slik. 

Jeg vil så gjerne ;)

Syns den stigningen var bra jeg, men så er ikke jeg ekspert da...
Dette skal gå så bra!!! 

Krysser fingrene for deg!

Frøken Muffin skrev:
Syns den stigningen var bra jeg, men så er ikke jeg ekspert da...
Dette skal gå så bra!!! 

Krysser fingrene for deg!

Takk Ja, men den skal helst fordobles annenhver dag. Den høres jo bare stor ut den stigningen i og med at tallene er så "høye".. Men, de fordobles jo fort.  Jeg satser på at det vedvarer. Er ved godt mot :) 

Krysser alt! emoticon

Ønsker deg all mulig lykke til! Huske at hcg stigningen er raskere i starten, så da skal man helst se en fordobling annenhver dag, men litt senere dabber det ut litt, slik at stigningen blir litt svakere, helt til det stabiliserer seg.

Kakken skrev:
Krysser alt! emoticon

Slik hadde jeg d i begynnelsen oxo. Mistet ene tvillingen i uke 6 ca. Er nå snart29 uker og prinsessa har d strålende. Masse lykke til ???

ceki79 skrev:
Slik hadde jeg d i begynnelsen oxo. Mistet ene tvillingen i uke 6 ca. Er nå snart29 uker og prinsessa har d strålende. Masse lykke til ???

Takker for lykkeønskninger. Trist å høre om den ene tvillingen din :(

Back
Topp