ULTRALYD I DAG- JIPPI;)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Det var så utrolig søtt. I dag fikk jeg se min lille. Han/hun spratt rundt inni der, beveget armer og ben, fikk hele 12 bilder med meg hjem. Han sa alt så kjempefint ut [:D]
Nå er jeg bare så utrolig fornøyd .Utrolig rart å se at han/hun beveget seg uten at jeg merket noe. Ultralyd er absolutt å anbefale. Og nå har den vokst til 5,1 cm. Dvs .at termin er 01.01.07 og jeg er 11 uker og 5 dager.

Åj, så heldig du er!!! :)

Da er den usikre tiden over også, gud som jeg misunner deg!! :)

Åååå så heldig du er da!!!!
Skal til legen i morra.. håper han finner hjerte lyden[:D]

Bare gled deg [;)]
Rart å høre hjertelyden. Gikk skikkelig fort. Han spilte den av veldig høyt også.

ORIGINAL: Gluri

Det var så utrolig søtt. I dag fikk jeg se min lille. Han/hun spratt rundt inni der, beveget armer og ben, fikk hele 12 bilder med meg hjem. Han sa alt så kjempefint ut [:D]
Nå er jeg bare så utrolig fornøyd .Utrolig rart å se at han/hun beveget seg uten at jeg merket noe. Ultralyd er absolutt å anbefale. Og nå har den vokst til 5,1 cm. Dvs .at termin er 01.01.07 og jeg er 11 uker og 5 dager.

Heldiggrisen! Så spennende da!
Min var bare 17 mm når jeg var på UL, så der var det ikke så mye bevegelse.
Men så at hjertet slo da.
Jeg vil også se den beveger seg.
Også så mange bilder som du fikk da, er jo kjempe gøy å ha.
Sitter å titter og titter du nå tenker jeg.
Gjorde du det privat eller?
Har tenkt til å dra på UL i uke 10-12 jeg, klarer ikke å vente til uke 18
Må være deilig å vite at alt er ok, og at den mest kritiske perioden er over da.
Gratulerer!

legen fant ikke hjertelyden i dag... men jeg skal tilbake om 2 uker og da forstod jeg det skli at om han ikke finner den da heller så blir det ul...

Jeg har oxo vært på ultralyd i dag!!! Det var helt fantastisk!!! Var så redde for at det skulle være noe galt... Men det lille nurket spratlet rundt inni der[:D]

Hei! Og så utrolig stas! [:D] UL er noe av det beste jeg har opplevd tror jeg, er jo helt utrolig hvordan man kan se hva som skjer inni seg! At det sparkes og slås inni her, og uten å merke noe til det også![:D]he he. Vi har forresten termin på samme dato![;)] Gratulerer med de 12 hellige ukene i dag. Stooooooor klem!

gratulerer med 12 uker for dere som har kommet dit ja[:D] Gleder meg til jeg passerer 12 uker, er bare 4 dager igjen no!

Back
Topp