ultralyd i dag 7+4-ingen reaksjon

Bkno7025682

Andre møte med forumet
hei!har vært på ultralyd i dag 7+4,gynecolog finner ingen reaksjon,tatt hcg kvantitiv i dag og taes nye blodprøve på mandag. gynecolog nevt at hun er usikker da UL apparat er gammelt men samtidig spør hun om jeg tar medikament hjemme for å fjerne fosteret eller vil jeg helst gjøre det på sykehus. blir usikker på hva hun gynecologen ville fortelle meg. har ikke blødd, kvalmen og svimmelhet er der men ømhet i brystene er blitt mindre og mindre.

Last edited:
jeg var i sjokk mens hun spurt meg om jeg ville gjøre det hjemmet eller på sykehus men samtidig rekvirert blodprøver. jeg spurte om hvordanfår jeg vite blodprøvesvar da svarte hun det er ikke så viktig. vet ikke helt hva skal jeg tenke på egentlig. leste en del om 7 uker ultralyd uten hjertelyd da ventet de i noen dager opp til uker før ny ultralyd...uffff..trist men må nok bare ta seg sammen

Når jeg hadde MA så sa UL legen at det må alltid være second opinion hvis det gjelder så seriøse diagnoser. Det går ikke an å skrive ut tabletter engang før det et blitt bekreftet av flere UL at det ikke finnes liv.
Så ja, du MÅ sikkert ta en UL til før du tar imot noe tabletter.

ok men da må du få en til ul og hvertfall vente på svar på begge blodprøvene. tror du at du kan være litt kortere på vei?

første forsøk på prøverørsbehandling det her så er ganske sikker..men skal ringe fertilitetsseksjon i morgen å ber om en ny ultralyd undersøkelse for sikkerhets skyld..

Back
Topp