Ultralyd i dag 7+0

pineapple

Elsker forumet
UL idag igjenn, sist, i uke 5, kunne de se fosterhulen, men ikke noe fosteranlegg. Jeg har og hatt minimalt med symptomer og Ingen kvalme. De gangene jeg har mistet har det også vært slik, men da jeg gikk gravid med gutten min var jeg kjempe kvalm på denne tiden. Itillegg har jeg hatt en dårlig følelse, men gjett hva da..... Imagen var det et BANKENDE hjerte :-) :-) kan fortsatt ikke forstå dette, var så overbevist om at dette ikke gikk bra... Føler meg sååå letta!!! :-) Er det foresten flere her inne som ikke er kvalme?

Ååå, så kjekt å se et bankende hjerte <3 Er ikke sånn superkvalm hele tiden nei, varierer veldig..

kun litt uggen om jeg blir sulten hær! ellers ingen kvalme, ikke ømme bryster, tisser ikke mer nå enn før så har vært usikker noen gang på om det faktisk er liv der! eneste symptomene jeg har er veeeldig trett og mer kviser enn vanlig ;p

Så skjønner godt at du er letta nå ja!! :)

Så heldig du er som har fått sjekka at det banker ett hjerte i magen din <3 her kjenner jeg overhodet ingen symptomer men håper det kommer : />

gratulerer så mye - så spennende

Her er det ikke mye kvalme, fikk første runde nå i dag tidlig - kroppen reagerte på å smøre frokost til ungene. Ble bedre etter hvert og har nå vært nesten helt fin resten av dagen!

Utnom den lille kvalmen er det ikke mye symptomer - litt ømme pupper og en enorm matglede (rene orgien til hvert måltid - maten har aldri smakt bedre).

Så herlig! Jeg  er ikke kvalm i det hele tatt:) Men var ikke det forrige gang heller... Må bare krysse fingrene, kan jo fremdeles komme kastende på...Håper ikke;) 

For en deilig følelse!!!:)

En sånn ul hadde jeg sist gang, var der for tidlig først. Forferdelige 2 uker for å vente på ny ul, men det var jo en liten spire der! Så denne gangen skal jeg ikke ta tidlig ul før jeg er sikker på at de ser noe :P

For en deilig følelse!!!:)

En sånn ul hadde jeg sist gang, var der for tidlig først. Forferdelige 2 uker for å vente på ny ul, men det var jo en liten spire der! Så denne gangen skal jeg ikke ta tidlig ul før jeg er sikker på at de ser noe :P

Så godt at du så ett bankende hjerte :) har bestilt ul idag jeg og. Er ikke før 30.okt, men da har jeg noe å glede meg til :) forhåpentligvis! jeg har ikke vært så kvalm nå som forrige svangerskap, men merker kvalmen nå og. Har også veldig ømme pupper med blodårer man ser på en km avstand:p og tisser masse..

Så fint med et bankende hjerte! Håper du får senket skuldrene litt da :) Ingen kvalme her i gården. Forrige gang ble jeg litt uggen i blant fra uke 6, men ellers var det generelt veldig lite symptomer på meg..

Eg o har veldig lite symptomer :-/  de eneste symptomene eg hadde sist va at eg måtte tisse veldig mye ellers bare litt grinette.. men nå e eg ikje tissetrengde men piiiittelitt småkvalmen (kanskje eg innbille meg at eg har sypmtomer) .. kjempe redd for at det heller ikje er noen spire der inne denne gangen også !

Så godt å høre at flere også har sluppet denne berømte kvalmen. Jeg er iallefall utrulig glad for at alt er som d skal og at jeg ikke er kvalm. Føler meg såååå heldig :-)

Gratulerer så mye. Jeg har ikke vært kvalm idet hele tatt, har fått mye hormoner i stedet. Griner nesten for hver minste ting... Hehe

Back
Topp