Ultralyd i dag! (12+5)

Liinn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Skal på tidlig ultralyd i dag. Om en time:) :)

Gleder meg veldig, samtidig som jeg er nervøs.
Avtagende symptomer får meg til å lure; "Er det noen der?", eller; "Er hun eller han frisk?".
Etter jeg ble gravid har jeg begynt å bekymre meg sånn. Haha! Noen som kjenner det samme?

Antagelig er alt i skjønneste orden. Og kjenner jeg meg selv rett kommer gledestårene til å trille.

Menneh.. Ønsk meg lykke til da:)

Skal på tidlig ultralyd i dag. Om en time:) :)

Gleder meg veldig, samtidig som jeg er nervøs.
Avtagende symptomer får meg til å lure; "Er det noen der?", eller; "Er hun eller han frisk?".
Etter jeg ble gravid har jeg begynt å bekymre meg sånn. Haha! Noen som kjenner det samme?

Antagelig er alt i skjønneste orden. Og kjenner jeg meg selv rett kommer gledestårene til å trille.

Menneh.. Ønsk meg lykke til da:)
*sniker* Masse lykke til, det går nok kjempe fint :)

Heldig du er som skal på ul! Masse lykke til :) alt er nok så fint så. Gleder meg til å høre resultater :D

Venter vår førstefødte i mars 14 <3

Takk! Nå fyker jeg avgårde! Kribler i hele kroppen av spenning :D

Da har jegvært på ultralyd og det var kjempekjekt:-)!

Det er en liten der som spreller med armer og bein og snur rundt på seg. Jeg lo av lykke og på skjermen så vi hvordan krabaten ble kastet rundt inni der og dermed kavet enda mer. "Jasså? Så det er slik du har det?" spør gynikologen denn lille. Etter masse latter og blanke øyne klarte vi være rolige i rommet og se litt nærmere.

Alt ser ut til å være i skjønneste orden så langt. Og det hele begynner å bli mer virkelig:-).

Jeg er sikker på at vi skal få en gutt.. :D

Så fint bilde og gratulerer med den lille :)

Så morro:)

Jeg er sånn jeg også. Var på ul på fredag, men tenker fortsatt på at det kan gå galt:/
Gleder meg til jeg kjenner liv hver dag, da har man litt mer kontroll:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Herlig bilde forresten:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Åååh for en søt liten krabat. Gratulerer :-) "bare" 3 uker til det er min tur med ul. Tiden går seint...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp