Ultralyd i dag ♡

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Var på Ultralyd i dag, alt sto bra med den lille. [emoji173][emoji7]Var litt usikker på kjønn, men hun tippet jente. Hun lå litt vanskelig til, men jm kunne se såvidt 3 streker.

Hva tror dere?

Skal jeg tørre å kjøpe noe rosa?
Ble satt tilbake og terminen ble 15.Nov.

received_2038211533095380.jpeg
 
Var på Ultralyd i dag, alt sto bra med den lille. [emoji173][emoji7]Var litt usikker på kjønn, men hun tippet jente. Hun lå litt vanskelig til, men jm kunne se såvidt 3 streker.

Hva tror dere?

Skal jeg tørre å kjøpe noe rosa?
Ble satt tilbake og terminen ble 15.Nov.

Vis vedlegget 262462

Så herlig :)

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort..... Hadde muligens godt for nøytralt og tatt 3D UL etterhvert :hilarious:
 
Så herlig :)

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort..... Hadde muligens godt for nøytralt og tatt 3D UL etterhvert :hilarious:
Har bestilt meg UL i uke 26 nå. Det kløøøør i fingrene her [emoji7]
 
Gratulerer!! :Heartred
Hvor mye ble termin flyttet? :)

Jeg fikk også beskjed om at det muuuligens var ei lita frøken, men jordmor turte ikke si noe for sikkert. Så det blir privat ul hos Lundring i juli på meg, MÅ vite det. :hilarious: har handlet sengetøy o.l i rosa, men ikke tatt det ut av pakken. Da kan deg byttes om det er feil. :hilarious:
 
Gratulerer!! [emoji813]red
Hvor mye ble termin flyttet? :)

Jeg fikk også beskjed om at det muuuligens var ei lita frøken, men jordmor turte ikke si noe for sikkert. Så det blir privat ul hos Lundring i juli på meg, MÅ vite det. :hilarious: har handlet sengetøy o.l i rosa, men ikke tatt det ut av pakken. Da kan deg byttes om det er feil. :hilarious:

Tusen takk [emoji7]
Ble satt frem 4 dager. Har bestilt privat jeg også nå, men ikke før i august da. Blir lenge og vente. Får kjøpe det viktigste først, så får jeg vell ta mere klær etterhvert.

Det var lurt [emoji4]
 
Tusen takk [emoji7]
Ble satt frem 4 dager. Har bestilt privat jeg også nå, men ikke før i august da. Blir lenge og vente. Får kjøpe det viktigste først, så får jeg vell ta mere klær etterhvert.

Det var lurt [emoji4]

Så artig! :) Greit når det går den veien. ;)
Ja, måtte liksom begynne enda en nedtelling. Men det er så greit å være helt sikker! :D

Har planer om å kjøpe ullklær, så må vente litt til det kommer i butikkene igjen uansett. :hilarious:
 
Back
Topp