Ultralyd i Bergen

ms_tills

Flørter med forumet
Jeg var hos gynekolog i dag og fikk en første titt på mageboeren alt var fint og det var deilig å se et lite hjerte slå Siden siste svangerskap har vi flyttet til Bergen. Jeg var veeeeeldig fornøyd med gynekologen jeg hadde sist svangerskap , men ble ikke like imponert i dag. Lurte derfor på om det er noen litt mer rutinerte Bergensere der ute som kan anbefale gynekolog og jordmor?

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Hei :)

Har hørt masse fra om Mortensen hos Sentrumslegene AS. Han er en eldre mann, men veldig, veldig flink. Flere venninner som sverger til han.

Vurderer å teste han ut i uke 12 :)

Eg har UL nå i uke 8 på Ultralydklinikken. Men de har eg ikke hørt så masse om før. Var tilfeldig at eg valgte de :) Fordel med timebestilling på internett ;-)

Har gått før til han Mortensen ved sentrumslegene. Han er veldig flink. anbefales på det sterkeste. Var tidlig ute for å bestille time hos ham, de har en del ventetid!

Jeg har time hos dr. Mortensen 16.mai, første gang , men lest mye positiv omtale om de , gleder meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er han privat og dermed veldig dyr?

Han er privat , mener pris lå på ca 1200kr :)

Hun jeg går til nå er offentlig, koselig dame. Men følte jeg fikk litt lite info om babyen. Bare st hjertet slo og at den hadde rett størrelse etter ant. Uker. Godt å vite, men den forrige GU følte jeg gikk nøyere igjennom og involverte far mer. Hvordan er det her i Bergen, er den obligatoriske i uke 20 på Haukeland? Er dere isåfall fornøyd med de?

Første graviditet i Bergen selv , så aner faktisk ikke . :)

Blir spennende å se da

Marsha (eller noe lignende) på Ultralydklinikken var en veldig hyggelig dame. Veldig flink, fortalte masse og det var tydelig at hun likte jobben sin. Vi fikk se 3D selv i uke 8. Bare for å teste. Og vi fikk video av bebi som viste hjerteslag med på minnekort.

Veldig fornøyd. Går nok der neste gang også!!!!

Ja Marsha på ultralydklinikken er absolutt til å anbefale :) når det gjelder jordmor har jeg valgt å benytte meg av en privat, Kjersti Irgens, koster 400 pr gang. Superflink!!

Back
Topp