Ultralyd i Alanya??

Vesle Helmine

Betatt av forumet
Noen som har noen erfaringer å dele om det?  Skal dit i juni, å kunne tenkt meg å sjekket det ut om det var mulig?

Ikke noe spes grunn annet enn at jeg kunne tenkt meg å prøve privat ultralyd der like så godt som her hjemme.

Vesle Helmine skrev:
Ikke noe spes grunn annet enn at jeg kunne tenkt meg å prøve privat ultralyd der like så godt som her hjemme.

Har ikke vært i Tyrkia før.. Men i Tunisia og Libya har jeg tatt det flere ganger..
Føler de er veldig flinke her ! :) Og kjempe bra utstyr :) Billig også... Hadde jeg absolutt gjort om jeg var deg ...

jeg ville forsket på nettet, googlet etter private klinikker, sett på standarden, ser det nytt og fint ut, og gode ref så er det nok en god klinikk.
Er klinikken i slumen, med dårlig og gammelt utstyr så ville jeg ikke reist ditt, selv om du kun skal ta UL. Man vet aldri...

Mulig eks forsikringsselskapet ditt har avtale med noen klinikker/kan anbefale noen, samt reiseguide/selskap :)

Ja jeg tenker som så at de er billige og flinke på så mye annet der. I fjor fikset jeg tennene mine der, å jeg betalte mindre for 2 kroner og 2 fyllinger som en krone koster her hjemme. jeg vet også at de er råflinke på øyelaser der. Så tenkte de var dyktige på dette også. Må prøve og finne noen klinikker.

Back
Topp