Ultralyd hos ultralydportalen trondheim- fantastisk opplevelse !!

Barris

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er så utrolig heldig å fikk en flott opplevelse, en liten sprellende baby med bankende hjerte dukket opp på en stor tvskjerm, jeg ble helt oppslukt ! Enn at det skal gå ann å se noe så smått :) Målene stemte akkurat overens med hvor langt vi mente vi var kommet ! 12+2 Er så letta, nå kan jeg nyte at formen begynner å bli bedre :) Kan på det varmeste anbefale ultralydportalen i trondheim, hyggelig, erfaren og hun tok seg god tid til å forklare og ga oss en super opplevelse til 1000lappen :)
 
Tar de 3D? Har lyst til å bestille det privat etter OUL, så kanskje jeg skal bestille der... :) takk for tips!!
 
Ja det
Tar de 3D? Har lyst til å bestille det privat etter OUL, så kanskje jeg skal bestille der... :) takk for tips!!

Ja det har de, hun bare trykkte på en knapp så ble det 3D, men ble litt uklart pga at livmorveggen(?) lå litt iveien og at knøttet er lite enno, mn fikk med oss 3D bilde også , veldig morsomt! Skal absolutt tilbake å ta senere i svangerskapet:)
 
Æ har vorre på ultraportalen å d va meget god service,men æ va vældi skuffet over kvaliteten på ulapparatet i forhold t på vei i Bodø,som hadd splitter nytt apparat :) Men flink å koselig dame på ultraportalen å :)
 
Blir litt langt å dra til Bodø for ul :p
D kainn bli det ja :) No har d heldigvis komme privat ul i Namsos å,med 3D, så slæpp å reis t Bodø/Trheim :) Bodd i Bodø når æ va gravid med dæm 2 første sjø :)
 
Så koselig å få tatt en kikk på den lille!!
 
Var der forrige uke - veldig flinke damer der!!
 
Æ har vorre på ultraportalen å d va meget god service,men æ va vældi skuffet over kvaliteten på ulapparatet i forhold t på vei i Bodø,som hadd splitter nytt apparat :) Men flink å koselig dame på ultraportalen å :)

Vi e førstegangsgravide så har ikke noe å sammenligne med -men resten av bildan 2D va iallefall vældig klar :) fikk tellt fingra og sett hjerteklaffa som pumpa blod, vi ble mildt sagt super overraska :)
 
E vi så mang trøndera? :D
Va på portalen æ å. Va bare 7( 6+1 ifølge hu) uka så vi så bare en klump...:p ska på ny UL på st.olavs i mellom uke 11 og 13 da :) Litt skuffa over ultralydapparatet æ å. Men så har jo æ vært der dæm sjekke hjerte skikkelig på babya å d MÅ jo vær best ;)
 
Jeg skal dit på onsdag! Gleder meg!

Så herlig at alt var i orden Da:)
 
Er fra september, men har time første uka på februar. Noen som har booket første jordmortime? Fikk beskjed om at det ble felles samling i mars for oss i midtbydistriktet med ca samme termin i allefall :)
 
Jeg var på Medicus. De holder til på Solsiden i Trondheim og hadde helt nytt utstyr. Veldig flinke der også :)
 
Er fra september, men har time første uka på februar. Noen som har booket første jordmortime? Fikk beskjed om at det ble felles samling i mars for oss i midtbydistriktet med ca samme termin i allefall :)

Så spennende :) Legen villa gjærne følge meg hele svangerskapet men mente at jeg kunne ta en av kontrollene til jordmor så jeg fikk en pratetime (?) Noen som vet når man bør ha time til JM evt hva gjør de annerledes enn legen? Må si jeg ikke forstår dette helt....
 
Lurer jeg på og... Usikker på om jeg gidder gå til jordmor, må jeg så gjør jeg det... Men har verdens beste lege og vil heller bruke henne!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har også vært på tidlig ul på ultraportalen, så en liten klump med bankende hjerte, også fikk vi høre hjertelyden. Var da kun 6+6 uker på vei. Helt fantastisk! Har ingenting å utsette på utstyret deres, det viktigste var å få en bekreftelse på graviditeten, og at alt så ut til å være på riktig plass. Anbefales!:)
 
Back
Topp