ultralyd gruer meg :S

Frøken Happy

Glad i forumet
Gruer meg til ultralyd jeg :( jeg har ganske stor mage fra før og mye heng nederst på magen som jeg skal
få operert bort med tid og stunder... men er så bekymret for att de skal bli vanskelig å se
nurket i magen pga av dette :S åsså er det litt ekkelt siden sambo skal være med... liker ikke å være hjelesløs, ligge på en benk å att andre skal se på meg.... vanskelig og forklare, men skulle ønske jeg kunne glede meg istede
for å bekymre meg.... tenk om de må beggyne å løfte på magen å styre...huff.....

Kjære deg nå syntes jeg skikkelig synd på deg, men jeg kan love deg at de ikke må løfte og ordne..er heller ikke noe spm helst problem å se lillefrø:) . Jeg har gått ned 65 kg siden februar 2010 og har det man kan kalle ett godt forkle med hud..og har gått igjennom ett og ett halvt svangerskap med MANGE ultralyder da mitt forgje svangerskap var problemfylt...syns du skal være stolt av at du har en BABY inni magen, det er jeg:) Og samboeren og jordmoren kommer sannsynligvis til å titte mest på skjermen og bebissen:) masse gode klemmer sendes din vei og ett lite håp om at du kan glede deg for det er virkelig fantastisk:)

Har sånn jeg også, i forrige svangerskap var det likedan.. Gikk helt fint å se lille bebis den gangen ihvertfall, jeg hadde mange ultralyder, å var aldri snakk om problemer med å se alt som skulle sees:).. Eneste jeg hater selv å ligge der da, liker ikke at folk ser magen min, men fikk ingen kommentarer på det, å det gill helt fint:)..
Ikke hatt utvendig ul enda denne gang, men gleder meg til oul, tiltross for den fæle magen min som må frem:p..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har en (u)grei mage og vi så minien helt klart og tydelig på UL i uke 14, ikke tenk på det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sniker litt fra mars, og må si at jeg skjønner deg veldig godt, men også at jeg er helt enig i de andre svarene du har fått her. :) Jeg har en stor mage fra før, og var innom de ubehagelige tankene jeg også, men når du først ligger der og endelig skal få se den lille, så er det av veldig liten betydning om du må dra litt skinn eller løfte litt hud (i mitt tilfelle fett også). :) Alle er helt oppslukt av skjermen, det er iallfall min fulle erfaring!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde veldig mye mage forrige gang, det var ingen som løftet, dyttet eller kommenterte det.
Det ble litt knotete å se knøttet på første forsøk, men det ordnet seg greit etter at jeg hadde
ruslet en tur i gangen og drukket litt saft :)
Legen som skal ta ultralyd av deg er et profesjonelt menneske, han/hun er ikke der for å kritisere
eller å være stygg med deg, bare for å hjelpe og undersøke deg for å finne ut at alt er fint :)
Lykke til og ned med skuldrene, det kommer til å gå så fint :)

Og de har ikke flombelysning på umder ul'en, de slår av lyset for å se bedre på skjermen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

tusen takk for fine svar .... har fått snakka litt med jordmor også nå, å det ser ut som det skal gå helt fint :)) har til og med fått hørt hjertelyden...det va fantastisk :D

Back
Topp