ultralyd endelig unnagjort! frisk baby!

Friluftsalven

Andre møte med forumet
Då har me endelig vore på ultralyd og eg er så takknemlig at det gjik bra med nurket mitt! eg har vore så engstlige om at det kansje ikkje var bra, fordi me har jo prøvd i 7 år å bli gravid... normalt å vere litt stressa da tenke eg hehe. men det var ein aktiv liten krabbat eg begynte å grine med ein gong eg så nurket og hjerta og at han bevegte seg:happy093 :Heartred så lykkelig!!:Heartbigred


Er det noken andre damer som har grua seg sånt til ultralyden ? :)
 
Så herlig <3 er så glad for dere :D
Det er virkelig fantastisk det vi ser på skjermen under ul :)

Jeg gruet meg veldig, bga jeg hadde blødninger ved første tidlige ul. Og den andre var det litt bedre, men samtidig så gruet jeg meg litt for den også. Siden man ikke vet hva man får se, og man ikke kjenner så mye liv enda. Men nå begynner snart sparkene, og da vet jeg det blir litt bedre :D <3
 
Så bra at alt var bra med den lille :) skjønner godt at du var litt stresset :)
Jeg er stresset denne gangen jeg også. Har en så frisk og fin gutt fra før, at jeg er så redd det skal være noe galt denne gang. Men håper virkelig at jeg bekymrer uten grunn :(
 
Gratulerer så mye med vel overstått ul :)

Jeg gruet meg max denne gang pga det var ivf og vi hadde heller ingen egg på frys, og ultralyden ble tatt i uke 8 og det er da jeg oppdaget sa i 2012 når vi mistet..

Så gleden var stor da lille bøllefrø sprelte inni der :)
 
Så stas :) Forstår godt du har vært engstelig. Godt å se de sprelle inni hula si :)
 
Hurra :))
 
Så bra at alt var fint :)
Jeg gruet meg så jeg holdt på å kaste opp, men nå er jeg generelt kvalm og da :knegg:
 
Så kjekt :happy: jeg skal i morgen og gruer meg veldig, samtidig som jeg klarer å glede meg litt innimellom ;)
 
Beste følelsen, å se en liten som spreller! Grua meg litt jeg og, og ble veldig rørt av å se det lille mennesket.
 
åååh, så deilig <3 nei, jeg gruer meg ikke. jeg bare gleder meg :) heldigvis bare 15 dager til TUL.
 
Vi skal til ultralyd i dag og jeg kjenner at jeg grugleder meg ... Kjekt å høre at alt gikk bra for dere!
 
Back
Topp