Ultralyd- eller menstermin?

Kystvaktkone

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei!

For første gang har jeg UL- og menstermin på samme dato. Ser jeg med de andre to har født nærmene UL-termin enn menstermin.
Har vært 5 og 7 dager forskjell på terminene.

Enn dere? Stor forskjell på mens- og UL-termin? Hvilken har stemt best tidligere? :happy:
 
Jeg husker faktisk ikke mens-datoene med gutta, hehe.. Men nå er mens-terminen 17.mai, og u.l terminen 12.mai :)
 
Med første ble terminen flyttet en dag frem ved OUL, denne gangen ble den ikke flyttet. Første kom 13 dager før termin, så er spent på hvor lenge jeg blir gående nå :joyful:
 
Jeg har mens-termin 13.mai og ul-termin 25.mai, så er noen dager forskjell :)
 
Jeg har mens-termin 28. mai og ul-termin 2. juni, så er noen dagers forskjell! Blir spennende å se hvilken dato hun kommer nærmest :)
 
Eggløsningstermin har vært nærmest. Føder barn med litt store hoder etter termin. Store hoder på UL fører til at termin blir satt tidligere.

Nr 3 var prøverør, så han visste vi nøyaktig termin på. Han ville ha blitt flyttet fram 8 dager om han hadde vært unnfanget naturlig. Han kom 4 dager etter termin. Hadde termin blitt flyttet ville spontan fødsel vært 12 dager etter, og jeg ville antagelig blitt satt igang.
 
Hadde mens termin 16 og ul termin 21 med førstemann, ho kom 17:cat:
Nå er både mens termin å ul termin 30, så blir spennende å se når lillebror vil komme!:happy:
 
Menstermin og ultralydtermin er samme dato, 6. mai :)
 
Eggløsningstermin har vært nærmest. Føder barn med litt store hoder etter termin. Store hoder på UL fører til at termin blir satt tidligere.

Nr 3 var prøverør, så han visste vi nøyaktig termin på. Han ville ha blitt flyttet fram 8 dager om han hadde vært unnfanget naturlig. Han kom 4 dager etter termin. Hadde termin blitt flyttet ville spontan fødsel vært 12 dager etter, og jeg ville antagelig blitt satt igang.
Så heldig du er som ble gravid naturlig etter et prøverør da :) Det må være en veldig god følelse.. Ei venninne av meg har en datter (prøverør,) og de ønsker en til.. Men det var så tøft å gå gjennom det sist, så de er i tvil:sorry: Godt å høre om at det kan klaffe :)
 
Så heldig du er som ble gravid naturlig etter et prøverør da :) Det må være en veldig god følelse.. Ei venninne av meg har en datter (prøverør,) og de ønsker en til.. Men det var så tøft å gå gjennom det sist, så de er i tvil:sorry: Godt å høre om at det kan klaffe :)
Nr 1 og 2 var naturlig. Nr 3 og 4 er fra samme prøverørsbehandling. Nr 4 har vært frossen en stund. Jeg vet ikke om hun kommer nærmest ultralydtermin (6.mai) eller innsettermin (9.mai) enda:)
 
Her var det to dager forskjell, min termin er 8. Mai og ultralydtermin er 10. Mai.
Men med skuddår i år, er vel egentlig terminen 9. Mai.
Spiller ingen rolle for meg :)
 
Nr 1 og 2 var naturlig. Nr 3 og 4 er fra samme prøverørsbehandling. Nr 4 har vært frossen en stund. Jeg vet ikke om hun kommer nærmest ultralydtermin (6.mai) eller innsettermin (9.mai) enda:)
Åja, skjønner ;)
 
Første: Menstermin 24.mai, ultermin 29.mai, født 30.mai (over 4kg og veldig ferdig, så har lurt på om menstermin stemte best)
Andre: Menstermin 12.desember, ultermin alt fra 13.desember til 28.desember pga usikkerhet rundt hodestr, født 6.desember
 
Jeg var ganske sikker på termin pga eggløsningdato, som var ei uke senere enn ul termin. Både sist og denne gangen. Forrige gang kom han en dag før ul-termin. Så satser på den er riktig denne gangen også ;p
 
Her er mens termin 5 mai, og UL termin 19, akuratt to uker, så endel dager over ja. Så jeg håper ho har planer om å komme før UL termin:happy:
 
Menstermin og EL-termin i begynnelsen av juni. UL-termin 25 mai. Født nærmest UL-termin begge gangene før :)
 
Back
Topp