Ultralyd :D

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Må nesten le litt av meg sjøl som sneik meg til ein UL idag, 4+2:hilarious: eg kjøre litt taxi, og fekk ein pasienttur til Stord, så sneik meg inn på kvinne poliklinikken for å hilsa på den fantastiske GY-overlegen som har følgt oss gjennom absolutt alt ❤ så med ein gong eg kom ner traff eg rett på hu og hu berre; kom inn kom inn! :happy: sa eg var gravid igjen til stor jubelb, og at sist mens var 3.mars (istedenfor å sei eg nok ikkje e meir enn 4+2:rolleyes:) og hu berre, la oss sjekka, ser eg foster anlegget kan du begynne på blodfortynnende sprøyter idag!

Fant fint lite :wtf: hehe. Men hu såg eg var gravid, men ikkje lenger enn 4+2 nei :D så då fekk eg meg time 19.April (var då eg opprinnelig skulle ringe å få meg time idag). Kjenne det va litt godt å sleppa å begynna på sprøyter idag:joyful:
 
Herlig! Kjekt å være kjentfolk med overlegen, da! :gen014 Det er godt når man kan bli tatt vare på på den måten!
 
Så godt at du blir skikkelig godt tatt vare på inne på sykehuset, og så kjekt med en liten lurkikk inn i magehulen :woot:
 
Herlig! Kjekt å være kjentfolk med overlegen, da! :gen014 Det er godt når man kan bli tatt vare på på den måten!

Ja godt det kan komme noko godt utav å måtte fortelle ei at babyen er død i andre trimester, to gonger, og legge samme pasient i narkose pga fast morkake, to gonger ❤ hu e iallefall klar for å gi alt for å sleppa å gjer det samma for tredje gang, og eg e veldig veldig takknemlig for hu ❤
 
Ja godt det kan komme noko godt utav å måtte fortelle ei at babyen er død i andre trimester, to gonger, og legge samme pasient i narkose pga fast morkake, to gonger ❤ hu e iallefall klar for å gi alt for å sleppa å gjer det samma for tredje gang, og eg e veldig veldig takknemlig for hu ❤
Heftig histore, kjære deg :Heartbigred:crybaby2
 
Vet ikke bare tenkt å vente lengst mulig .. syns det er lenge til ordinær UL

Oki :) om du har tenkt å vente lengst mulig vil eg anbefale deg å gå mellom uke 12-14, er da dei kan se aller mest ❤ uke 11 er akkurat litt for tidlig, då kan du likegreit gå i uke 9 :)
 
Back
Topp