Ultralyd! :D

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
I dag har jeg vært på en ultralyd for å sjekke meg selv rett og slett. Det kunne jo da ikke unngås å sjekke lilleknøtt samtidig! For en fantastisk opplevelse å se at der faktisk er noe inni meg, alt ble utrolig virkelig! Nå kunne ikke hun jeg var hos si så mye mer enn at der var det et lite knøtt, men likevell. Tenker å ta en skikkelig UL i neste uke(er 10 uker da), å ta med barnefar for han har så utrolig lyst å se selv om det er tidlig enda! Er det noen som har noe tips om plass å ta tidlig UL i Oslo-området?

(Som dere kanskje skjønner er dette første gang! Spennende! :D Måtte rett og slett bare dele!)
 
så koselig :) ingen tips om ul steder, men hadde jeg vært deg hadde jeg venta te uke 12, mer og se da :)
 
Kos. Var selv og så på nurket idag hos fastlegen min. Er kun 7 uker da så så ikke noe annet enn hjertet som slo.
Vet ikke om noen som tar tidlig UL, men det kan vel ikke være så vanskelig å finne ut av? Finnes jo mange som har sånt.
Gratulerer med å se barnet ditt for første gang!
 
Kvinnespesialisten på Jessheim. Dr. Lundring men han tar i uke 11-12. Da får man sjekket mye og litt mer enn en klump med hjerte;-) han er superflink.
 
Back
Topp