Ultralyd, brunt og bekymring

maimi

Betatt av forumet
Jeg var på tul på mandag pga brun utflod. I uke 8+6. Hjerte slo. I dag fikk jeg økt brunt utflod og litt mørkerødt/brunt så bestilte time hos legen. Viste seg at jeg hadde litt blod i urinen, målte hcg og så sa han at han kunne ta ul. Hjertet slo, herlig å se Smile i stad da jeg var på do var det en del blod på papiret! nå har det gått tilbake til å være litt brunt igjen - blir helt koko av det her! så slitsomt, hadde ikke blødning med mine to første. Skal til Kristiansand i en uke nå, og må prøve å kose meg slik at vi som familie får en fin ferie. tenker at jeg får måle hcg/dra til legen igjen torsdag om en uke. Får prøve å tenke at røde nå var pga blod i urinen, har ikke lyst å "ødelegge" mer av ferien :wtf: noen som har opplevd å fortsette med brunt/rødt etter ul som viste at alt var bra? hvordan forholde seg til det..
 
Last edited:
Skjønner at det er stressende med blødning, men tenk så fint at hjertet slår :Heartred Da er nok alt i orden. Kanskje en liten blodansamling eller såre slimhinner etter samleie, fysisk aktiitet osv.. :)
 
Jeg har hatt blødning i to svangerskap hvor det ikke første til SA. Forrige gang hadde jeg en blodansamling i livmoren, det er ikke noe særlig.
Denne gangen hadde jeg litt frisk blødning i uke 5/6, etterfulgt av spotting av brunt blod i en ukes tid.
En del rosa slim/blod i uke 8, med spotting i litt over en uke etterpå. Ingen av gangene kunne ul avsløre hvor blodet kom fra, så mest sannsynlig en liten rift i slimhinnene.
Håper dette er helt ufarlig for deg :) [emoji173]️
 
Det er ikke lett å se hvor blodet kommer fra. Dersom man har makroskopisk hematuri (synlig blod i urinen) kan det se ganske dramatisk ut på papiret. God tur til Kristiansand :)
 
Jeg har hatt blødninger. Flere ganger. Men ikke med mine tre første. Trenger ikke ha noe med fosteret å gjøre.
 
Back
Topp