Ultralyd bilde.

Andrea14

Andre møte med forumet
Hei hvor normalt er det å skulle gi bort ul bilde til svigermor som hun skal ramme inn å ha fremme? For meg syntes jeg det blir for personlig og er ikke så glad for den tanken. Syntes ul bilde er en personlig ting for mor og far. Greit å vise frem men å printe ut å gi bort er jeg ikke så begeistret for.
Hvordan er ditt synspunkt om dette?
Vet jeg er sær...

Tenkte jeg aldri på. Ul bildene viste jeg frem ja, men ligger fint her hjemme i fotoskuffa vår.

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Hmm... Hun er vel bare veldig stolt :) Hadde ikke brydd meg i hvert fall..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvorfor syns du det er mer personlig enn et bilde av babyen når den kommer ut? Jeg tenker at du skulle holdt bildene for deg selv, om du syns det.
Hvis du først har vist de frem, og du har en svigermor som er så begeistret at hun har lyst til å ha det fremme, så ser ikke jeg problemet med det. Så heldig du er som har en så engasjert svigermor, det er det ikke alle som har!

Jeg er enig med deg, TS. Det er limt inn i babyboka til mini, de andre bildene ligger sammen med andre bilder som ikke er i ramme eller album. Ville ikke gitt bort et sånt, nei. Konkret hvorfor jeg syns det er jeg ikke helt sikker på, men det er sånn jeg føler det ette rå lese ditt innlegg. Ps: det er du som bestemmer, gjør det du føler for! :)

Har faktisk ikke vist henne det. Hun viste jeg var på ul og ville da ha bilde og jeg har aldrig gitt bort det til min mor en gang. Føler at det er noe inni min kropp. Å man kan vente til barnet er ute med å få bilder av det. Jeg er mamma jente og deler alt med min mor. Men til og med hun krever ikke bildet eller andre ting. Blandet seg ikke opp i kg jeg har lagt på meg og sånne ting. Så jeg har sagt nei men da ringer hun min mann å maser å han at jeg skal sende henne bilde. Føler hun tramper litt for mye da inn i mitt svangerskap. Jeg er nok en mer "privat" person av meg og syntes så lenge barnet er inni meg så er det det. Når det er ute kan man ta så mange bilder man bare orker og har lyst til av h_n.

Det er jo begrenset med bilder man får så ville ikke gitt bort noen. Men går an å ta bilde av bilde så kan hun gjøre hva hun vil med det. Er det første barnebarnet? Blir sikkert ikke stående framme såfort baby kommer ut;)

Nei er ikke det første. Er det første jeg og hennes sønn har, men hun har fra før. Nei alt blir vist hengenes og fremme der..får hun helle vent til 3D bilde da så ser man i det minste litt mer,

Min mamma har fått ulbilder av alle mine tre. De henger på en korktavle på kontoret hennes hjemme. Ser ikke problemet.

Svigermor viser null interesse

Sendt fra mobilen min ♥

Jeg har ikke gitt bort ul bilde, har ikke vært i mine tanker, og er heller ikke noen som har spurt etter. Er ikke noe man rammer inn og henger på veggen syns jeg. Hører mer hjemme i babybok/album. Ditt svangerskap og du bestemmer over din kropp!

Ul bildet gir jeg ikke bort til noen, men har det rammet inn selv av begge ungene. Henger på vårt soverom ;)

Kan vise men ikke la andre ha på pynt.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Har faktisk ikke vist henne det. Hun viste jeg var på ul og ville da ha bilde og jeg har aldrig gitt bort det til min mor en gang. Føler at det er noe inni min kropp. Å man kan vente til barnet er ute med å få bilder av det. Jeg er mamma jente og deler alt med min mor. Men til og med hun krever ikke bildet eller andre ting. Blandet seg ikke opp i kg jeg har lagt på meg og sånne ting. Så jeg har sagt nei men da ringer hun min mann å maser å han at jeg skal sende henne bilde. Føler hun tramper litt for mye da inn i mitt svangerskap. Jeg er nok en mer "privat" person av meg og syntes så lenge barnet er inni meg så er det det. Når det er ute kan man ta så mange bilder man bare orker og har lyst til av h_n.
Hm, da stiller det seg straks litt anderledes. Bare en ting å gjøre da: si til svigermor hvordan du føler det!

Nei det ville jeg ikke gitt bort. Vi viste bilde til både mine og hans foreldre men ingen som fikk beholde de. Enig med deg i at hun får vente til barnet kommer:).

Her pakka vi inn ul-bilde og ga det etter ul i uke 8, for å overraske med at vi venter tvillinger. Alle har det fremme og i ramme, selv om fostrene ser ut som to fremmedlegemer som har forvilla seg oppi et mørkt rom. Har sagt at de gjerne kan ta bort bildene da det ikke er lett å se hva det er, men ingen ønsker og gjøre det :)

Bestefaren fikk kopi av ultralyd bildet på bursdagen sin. Da avslørte vi også kjønn.

Min sin iPhone ;-)

Back
Topp