Ultralyd av blodårer i leggen med tanke på åreknuter.

Fikk kontrastveske inn i vrista og røntgen. Da hadde jeg blodpropp i lysken. Aldri tatt ul av det. Og jeg har hatt mistanke om det flere ganger. Også i lunger var ved røntgen.
 
Ok. To forskjellige fremgangsmåter altså..

Spent på hva jeg skal gjennom [emoji13]

Her trodde legevaktslegen at det var åreknuter da, når jeg kom inn en fredag kveld med vondt i leggen og en liten blå hevelse. Og jeg visste jeg ikke hadde slått meg. Var bekymret for blodpropp.
Men hun mente hun kunne se tendenser til årer det ville bli åreknuter i. Og jeg har hørt nå at det er en del åreknuter i familien.

Men hun ringte meg lørdagen og lurte på hvordan det gikk, og sa hun hadde sendt henvisning til ultralyd av årene. Dette er vel en mnd siden nå. Så fikk fort time synes jeg. Fikk først time i dag, men da kunne jeg ikke. Så har på torsdag.
 
Masse lykke til da! Håper det ikke er blodpropp hvertfall. Men tenker du hadde kommer inn helst samme dag om de mistenkte det da. Blodpropp er ikke noe man vil går rundt med lenge så :)
 
Masse lykke til da! Håper det ikke er blodpropp hvertfall. Men tenker du hadde kommer inn helst samme dag om de mistenkte det da. Blodpropp er ikke noe man vil går rundt med lenge så :)
Nei er det jeg også tenker, at hadde de mistenkt noe hadde de ikke latt meg gå så lenge. Og jeg har ikke merket noe mer annet enn at det fortsatt er litt blått og en liten "klump" der.
 
Back
Topp