Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh! Så fint å høre Skal ringe imorgen og si ifra at jeg er gravid igjen (for tredje gang siden april)... Er lovet TUL. Så kanskje det blir rundt samme tid som du var nå. Er så spent!
Så du at "den" rørte på seg? Jeg var på TUL sist svangerskap som gikk bra, turte ikke se på skjermen selv var i uke 7 tror jeg.
Vis vedlegget 275147
Hva jeg så på ul når jeg antakeligvis skulle være 6+2...stoler ikke helt på det...men skal på ny ul om 9 dager...
Var gyn i tvil?
Ja da burde du få tul. Legen min er veldig lit streng på det med å sende henvisning, så når jeg sa jeg var litt bekymre sendte hun med en gang.Åååh! Så fint å høre Skal ringe imorgen og si ifra at jeg er gravid igjen (for tredje gang siden april)... Er lovet TUL. Så kanskje det blir rundt samme tid som du var nå. Er så spent!
Så du at "den" rørte på seg? Jeg var på TUL sist svangerskap som gikk bra, turte ikke se på skjermen selv var i uke 7 tror jeg.
Ja da burde du få tul. Legen min er veldig lit streng på det med å sende henvisning, så når jeg sa jeg var litt bekymre sendte hun med en gang.
Så kun en liten plommesekk og et hjerte som dunket. Umulig å se så mye. Men skal som sagt tilbake om 3 uker og da er det nok mer en liten bamsemums
Så herligJa da burde du få tul. Legen min er veldig lit streng på det med å sende henvisning, så når jeg sa jeg var litt bekymre sendte hun med en gang.
Så kun en liten plommesekk og et hjerte som dunket. Umulig å se så mye. Men skal som sagt tilbake om 3 uker og da er det nok mer en liten bamsemums
Man blir så rolig når man ser det. Et tegn på at sen lille har kloret seg fastSå herlig
Det så jeg også idag