Ultralyd <3

Husmusa¤venter nr3¤

Flørter med forumet
Den 5 januar var vår tur å se lillebabyen i magen. Vi kom dit,å fikk klar beskjed om at her skulle vi ihvertfall være 30 min. Oj,tenkte jeg.Så lenge har jeg aldri vært med de 2 andre. Å det skal sies,det ble en grundig undersøkelse.Denne damen var så nøye,forklarte alt underveis,osv.Det var en fryd å være der. 
Alt sto bra til med babyen,som hun kunne fortelle ble ei jente ,så da blir det spennende å se om det blir sånn. Hun følte ikke at hun fikk se nok på hjerte,iogmed at babyen lå som en ball. Så om ei uke skal vi tilbake,bare for at hun ville se en gang til. Gleder meg allerede.
Håper alle får en fin dag!

Så spennende da. Gratulerer med jenta i magen. Selv er jeg mamma til en jente og gutt og venter også nr 3 som er en gutt.
Var på UL på tirsdag og det er så morro

gran skrev:
Så spennende da. Gratulerer med jenta i magen. Selv er jeg mamma til en jente og gutt og venter også nr 3 som er en gutt.
Var på UL på tirsdag og det er så morro

Så gøy da! Like spennende denne gangen som de 2 gangene før. Men fikk en helt annen & mere flott opplevelse denne gangen. Helt herlig! :-) Gratulerer så masse med gutten i magen. Trudde først at jeg også hadde gutt i magen denne gangen,men det fikk vi se godt på Ul at det ikke var.

Så gøy når de tar seg god tid og forklarer grundig.
Grattis med en liten jente :)

Hadde ingen formening om hva det ble denne gangen men på UL så til og med vi den lille fanten. Han var ikke mye sjenert nei he he

eLLe*meLLe skrev:
Så gøy når de tar seg god tid og forklarer grundig.
Grattis med en liten jente :)

Takk! Det er veldig godt & beroligende når de tar seg tid å forklarer grundig.

gran skrev:
Hadde ingen formening om hva det ble denne gangen men på UL så til og med vi den lille fanten. Han var ikke mye sjenert nei he he

Hehe,så artig da! Lilleknøtta her var litt sjenert i starten med mjuknet opp etterhvert :-) 

Gratulerer med ei jente i magen! Deilig når de tar seg god tid til å forklare. Vi hadde også en veldig flott opplevelse i går på ul. Jente her og :)

Det er veldig godt når de tar seg god tid! Er jo tross alt noe som er veldig viktig for oss gravide. 
Gratulerer med jenta i magen til deg å! :-)

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen! Det blir det her og!!
Må si at det er helt fantastisk å få en sånn ul-opplevelse!! Vi hadde det sånn på tirsdag vi også. Tror vi var der i nesten tre kvarter jeg. Gikk først grundig igjennom forrige fødsel; den var litt komplisert, og så fikk jeg ligge leeeenge å se lille prinsessa(med grundig forklaring av alt). Hun rørte så mye på seg, så det tok litt tid å få målt og sjekket alt. Men det var helt greit! Jo lengre, jo bedre. ;)

Heldig du/dere er som får en ul til da ;) Kose deg/dere!! :)

Ja,det er veldig godt & beroligende når de tar seg god tid. Men mine 2 første hadde vi ikke det sånn. Så helt herlig å få den siste opplevelse sånn. Å veldig heldig at vi skal tilbake til samme dama. Gleder oss! :-)

Back
Topp