Ultralyd <3

18 mai :)

Flørter med forumet
Da har jeg også vært på ultralyd! Alt så heldigvis ut til og være bra med den lille JENTEN vår!

Både meg og samboeren ble lettere sjokkert da vi var så sikker på at det ble en gutt, men jammen tok vi feil ;) Jeg ble så paff at jeg måtte spørre jordmor to ganger om hun var sikker :p Hun kunne selvfølgelig ikke si ja sånn 100%, men sa at det var hvertfall ikke en gutt ;)

Den lille lå og koste seg med ansiktet oppi morkaken som ligger forann, så vi fikk ikkse sett henne så godt. Men har heldigvis fine bilder fra ul i uke 12

grattis 

Gratulerer!! \o/

du har ikke lyst å skrive deg på fødelisten da? :) og de andre listene viss du ikke allerede har gjort det?! 

Ikke så inni dette her jeg  Men da har jeg ført opp termin, kjønn og fødested under terminliste. Er det noen andre steder jeg skal oppdatere?

Gratulerer med ei lita prinsesse på vei :)

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer

18 mai :) skrev:
Ikke så inni dette her jeg  Men da har jeg ført opp termin, kjønn og fødested under terminliste. Er det noen andre steder jeg skal oppdatere?

nei, det går fint :) 

Gratulerer med vel overstått UL og jente! :-)
Kjenner til den typen sjokk, sist gang var jeg sikker på at vi skulle ha jente, også sier hun at det er en gutt, det gikk helt rundt for meg! :-)
Så denne gangen har jeg ikke gjort meg om noen som helst formening og tar det som det kommer, vi har en av hver fra før uansett. :-)

Hehe ja, måtte omstille hjernen litt nå emoticon  Men veldig kjekt med en liten prinsesse emoticon .

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Og gratulerer til alle de jeg ikke har fått gratulert!

Back
Topp