Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag har vi vært på ultralyd, og alt sto bra til med den lille JENTA vår, som ligger å koser seg i magen ♥
Det morsome er at den kommende bestemoren har bursdag 21.07, jeg har bursdag 22.07 og termin ble satt til 23.07!! Så da er det bare å krysse fingra, og håpe at henne kommer på termindatoen :-D
Gratulerer! Vi har også vært på ultralyd idag og sett en liten aktiv jente ;) Termindatoen ble her flyttet 9 dager, til den 29.07 noe vi egentlig hadde regnet med :)
Har også vært på ultralyd i dag. Terminen er 19. juli og jeg har bursdag 19. juli.
Satser på at denne babyen kommer noen dager før sånn som storesøster gjorde :)
Tusen takk, alle sammen :-) Er veldig letta nå. Men var ikke noe spesielt fornøyd med gyn som jeg var på ul hos, og merker jeg ikke helt klarer å stole helt på at det er ei jente. Men vi får se på 3d ul som jeg har tenkt til å bestille i uke 25-26 :-D
Var også på ultralyd igår, og der så alt fint ut og vi venter en til liten GUTT!
Blir spennende å se når tid han har lyst å komme ut å hilse på... termindato ble satt til 23.07 og storebror er født 20.07.10 :-D