Ultralyd 23.02.2012

Vanilje

Blir kjent med forumet
Idag har vi vært på ultralyd, og alt sto bra til med den lille JENTA vår, som ligger å koser seg i magen ♥
Det morsome er at den kommende bestemoren har bursdag 21.07, jeg har bursdag 22.07 og termin ble satt til 23.07!! Så da er det bare å krysse fingra, og håpe at henne kommer på termindatoen :-D                                                            

Så gøy :) Hehehe :) Sånn er det her også, jeg har bursdag 17.7 og terminen er 22.7, pluss halve slekta har andre dager i juli :)

Gratulerer! Vi har også vært på ultralyd idag og sett en liten aktiv jente ;) Termindatoen ble her flyttet 9 dager, til den 29.07 noe vi egentlig hadde regnet med :) 

Lilypie - (Y37e)

Så morsomt :) får håpe hun kommer da ;) gratulerer så mye med frisk liten jente i magen:)

Så morsomt :) får håpe hun kommer da ;) gratulerer så mye med frisk liten jente i magen:)

Har også vært på ultralyd i dag. Terminen er 19. juli og jeg har bursdag 19. juli. Satser på at denne babyen kommer noen dager før sånn som storesøster gjorde :)

åå gratulerer med jente i magenstas! da har vi plutselig termin ganske likt da!!

gratulerer :) føler det er skikkerlig mange jenter på vei :) jenteår :) topp det :)

Tusen takk, alle sammen :-) Er veldig letta nå. Men var ikke noe spesielt fornøyd med gyn som jeg var på ul hos, og merker jeg ikke helt klarer å stole helt på at det er ei jente. Men vi får se på 3d ul som jeg har tenkt til å bestille i uke 25-26 :-D

Var også på ultralyd igår, og der så alt fint ut og vi venter en til liten GUTT!
Blir spennende å se når tid han har lyst å komme ut å hilse på... termindato ble satt til 23.07 og storebror er født 20.07.10 :-D

Back
Topp