Ultralyd 17/4

Twinkle*Star

Flørter med forumet
Da har jeg og fått vært på ultralyd idag. Hadde en under opplæring med idag så fikk sett på ungen en heeel time :D men det eneste som var kjipt var at de stresset litt på slutten så hun brukte noen sekunder på å se etter kjønnet da jeg spurte, men så ikke hva det var.  Hadde gledet meg til å få vite så lenge så ble kjempe skuffet. Ellers var ungen frisk så det var kjempe bra. Så jeg vurderte om jeg burde bestille privat ultralyd, siden jeg er aaaltfor nygjerrig til å vente til fødselen. Har jo lyst å kunne handle litt når jeg vet kjønnet. Er det noen som har vært på noe privat ultralyd som ikke var altfor dyrt? kunne tenkt meg rundt bærum/oslo/lørenskog område?

Det er bare å be legen din henvise deg til gynekolog! Det koster 78 kr eller noe! Der tar dem ultralyd hver gang du kommer uansett grunn ;-) Dra en hvit en å si at du vil sjekke underlivet ditt! Hehe ;-)

Mæddis88 skrev:
Det er bare å be legen din henvise deg til gynekolog! Det koster 78 kr eller noe! Der tar dem ultralyd hver gang du kommer uansett grunn ;-) Dra en hvit en å si at du vil sjekke underlivet ditt! Hehe ;-)

Er det seriøst? Oi, det var billig...
Kan man bare si at man vil sjekke at alt er bra der nede? Hehe

Forstår det er kjedelig. Jeg kjenner ikke til noen billige steder i Oslo, men på Balderklinikken er de veldig flinke og tar seg god tid, 100% service! Forstår du har lyst på en ny ultralyd, men godt at alt var fint med babyenemoticon

Back
Topp