Ultralyd 13+5 kjønn?

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
Er det noen som har fått vite kjønn rundt den tiden? Skal på ultralyd i morgen:))
 
Jeg var på torsdag. 13+2.:) jeg gikk til en erfaren jordmor som var helt sikker på at det blir gutt.:) blir spennende å se om du også får vite.:)
 
Jeg var på torsdag. 13+2.:) jeg gikk til en erfaren jordmor som var helt sikker på at det blir gutt.:) blir spennende å se om du også får vite.:)

Jaa jeg har skikkelig følelse på gutt, kjøpt noen «gutte» klær også.. spent
 
Jeg var på ul 12+0 jordmor og j syns d er så veldig ut som gutt. Såå d blir spennende å se på ordinær ultralyd, om d stemmer:)
 
Sniker
Noen erfarne kan se da, spesielt om de er heldige med vinkel og bildesnitt.
Men hørt flere få høre feil og.

kunne selv se det 11+1 denne gangen. Meget tydelig bilde og annerledes enn med jente i magen
 
Sniker

Var på riksen for fosterdiagnostikk i uke 13 og gyn sa ganske sikkert det var jente. Men jeg stolte ikke helt på det siden det var så tidlig ;) Var igjen på ul på Jessheim bare en uke senere hvor han også mente det var jente, så spent på om det viser seg på oul i morgen at det fortsatt er jente :-S
 
Jeg var på TUL 13+3, og det var litt vanskelig å få godt nok bilde (babyen krysset beina). Vi trodde stort sett at vi så en gutt, men plutselig så det ut som en jente i stedet. Så gynekologen ville ikke si noe helt sikkert.
 
Var på fredag, da var jeg 14+0 og gynokologen ønsket ikke å si noe fordi hun ikke var helt sikker :)
 
Jordmor mente det var en jente:) har hele tiden hatt følelse på gutt, så jeg kjøpte jo inn litt gutteklær, men er en jente:Heartred
Jordmor mente gutt her 13+5. Var på ny ultralyd hos ei annen tidligere i uka. Hun var ganske sikker på jente. De er så like så tidlig, så kan hende hun har tatt feil, og at du får bruk for gutteklærne fordet :):Heartred
 
13+1 sa jordmor på priv klinikk at hun var 95% sikker på at det er en gutt :) håper det, ellers blir det når blått på hu :angelic:
 
13+2, tydelig gutt. Ikke sjenert :p
Var igjen 13+6 - privat, bedre tid. Trodde nok også det var gutt. Sa det flere ganger. Har en veldig guttefølelse og, men det blir spennende å se i januar.
 
Back
Topp