ultralyd 12 uker

Fru87

Betatt av forumet
I morgen skal jeg på tidlig ultralyd.
Jeg er da 12+2 uker.
Er det noen som har vært på UL I uke 12 å fått vite kjønnet?
Jeg er så spent :)
 
Jeg vet om ei venninne som var på ul i uke 12 for noen uker siden. De fikk vite kjønn. MEN, de var heldige. Det kommer nok an på ul apparat og operatøren.
Uansett må dere ha masse lykke til. Det er en helt fantastisk opplevelse og få se å høre lille bebi:Heartred
 
Ei kollega fikk vite at hun skulle ha jente i uke 12, men hun var til Ul i Litauen:)
 
Så spennende! ;)

De KAN kanskje se kjønn, men de er veeldig like i denne fasen, så blir nesten gjetning.. ;) Kan ta det som en peikepinn, og se om det stemmer på OUL da. :) Det er jo gøy!
 
Jeg skal 8.januar og da er jeg 12+2 :)
Har bestilt privat så får 30 min og på hjemmesiden dems står det at de ikke sier noe om kjønn før i uke 18 uansett...

MEN om de skulle sett det så sier de det vel ?:p
 
I morgen skal jeg på tidlig ultralyd.
Jeg er da 12+2 uker.
Er det noen som har vært på UL I uke 12 å fått vite kjønnet?
Jeg er så spent :)

Du må virkelig oppdatere, skal 12+2 selv så spennende å se om de måler likt osv :p
Skal du privat el på sykehuset :)?
 
Jeg var 12+1 og der kunne vi absolutt ikke se noe som helst. Vi fikk målt nakkefolden og fikk sett at alle organene var utviklet så langt de skulle men ikke kjønn( vet faktisk ikke om det var fordi den lå feil til da) men lykke til. Kanskje du er heldig:Dhihi
 
Da har jeg vært på UL. Der så vi en perfekt baby❤ alt så bra ut. Men vi fikk ikke vite kjønnet. Hun sa det var fortidligt til å se
Men stemmte perfekt at jeg var 12+2 i dag.
 
Da har jeg vært på UL. Der så vi en perfekt baby❤ alt så bra ut. Men vi fikk ikke vite kjønnet. Hun sa det var fortidligt til å se
Men stemmte perfekt at jeg var 12+2 i dag.

Gratulerer :) hvor stor var lille knøttet da:)?
 
I morgen skal jeg på tidlig ultralyd.
Jeg er da 12+2 uker.
Er det noen som har vært på UL I uke 12 å fått vite kjønnet?
Jeg er så spent :)


Jeg var på tidlig ultralyd på riksen i uke 12, for halvannen uke siden, og fikk da vite kjønn Men de er veldig nøye og pirkete, og så tror jeg det rett og slett kommer an på hvordan ungen ligger, om den ligger med bena i kryss er det ikke alltid så lett og se har jeg hørt.
 
Back
Topp