Ultralyd 11 + 5

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Tror dere det er utvendig eller innvendig ultralyd?

vil tru de kanskj eprøver med utvendig først, og viss de ikke ser det de ser etter tar de innvendig[:)]

Jeg var og fikk ul i går og var da 10+3.
Det var hos en gynekolog. Var så sikker på at det skulle være innvendig, men så var det utvendig.
Ble glad for det. Så tydrlig hva den lille tuste med der inne.
Det varierer visst veldig om det er inn-eller utvendig.
Må bare glede deg.

[:D]ja jeg gleder meg veldig.. kommer altid til å glede meg for å se knerten på ultralyd[:D]

ååå gler meg kjempe masse jeg og til jeg skal tilbake den 26 april [:D]er da 12 +5 ca. å ikke minst å få høre hjertet [:D]

*Naaw* Glede seg her og. Har ikke UL time før 11.mai jeg... Lenge til føler jeg.

jeg var på UL 10+6 og det var utvendig! så alt helt perfekt! [:D]

Jeg tror du får utvendig.. [:)]

De prøvde faktisk utvendig på eg da jeg var 8+3 først.

Damen så et bankende hjerte i bakgrunnen etter å ha lett litt, men jeg så da ingenting.

Fikk da innvendig for å få se selv..

De tok innvendig på meg sist da jeg var 11+2; legen nevnte ikke noe om utvendig i det hele tatt. 

ORIGINAL: GreenLady

*Naaw* Glede seg her og. Har ikke UL time før 11.mai jeg... Lenge til føler jeg.

Og jeg har 6. mai, føler det er uhorvelig lenge til!

Jeg er ny her, og er 9 uker og 3 dager på vei. jeg har ikke tålmodighet i det heletatt [:'(]
Men jeg fikk beskjed av min fast lege att jeg ikke får ultralyd før uke 19 [&:]  å det er jo leeeeeenge til....jeg sa att "andre jeg viste om fikk før" men hu stod på sitt...

jordmor tok utvendig ultralyd på meg på mandag som var og da var jeg nøyaktig 11 uker! gikk helt fint å se den lille, poppet opp på skjermen med engang..:)

Back
Topp