Ultralyd..... å litt babbel....

BeateH

Glad i forumet

I morgen kl 1000 skal jeg endelig i ultralyd... Ikke helt bestemt oss om vi skal vite hva det er...(jeg har nok mest lyst). Holder en liten knapp på jente..

Prøvde å ta ring-testen nå, men får det ikke til å funke.. Prøvde først med vanlig sytråd, å så med gull kjede, men begge gangene hang den bare der, å beveget seg ikke. Virker som om den "henger fast", som om det er noe magnetisk på en måte, kjede blir stramt liksom når det nærmer seg magen, å vil ikke bevege seg.. Hvorfor??? Satt her å tenkte..."er det to inni der, å en av hver så ringen ikke vet hvordan den skal bevege seg"... Noen som vet?? Hjelp!!! Det går vel ikke ant....SF målet mitt er ikke så høyt at det skulle tilsi to.....blir litt nervøs nå... Var på kontroll hos jordmor i går, hun hørte fosterlyden, som lå på 150 slag..(det gjorde den sist også) å så høyt kan tyde på jente...men hun hørte bare en da... Hvorfor beveger ikke min ring seg da...

Huff..ble mye babbel her.. Hadde bare å så lyst til at den skulle bevege seg..har å lyst til å tro at det blir den ene eller andre å se om det stemmer jo...

bare koselig med litt babbel [;)]
var selv på ul for ei uke sia, det var såå bra. fikk vite at det var ei jente, hadde lyst å vite det denne gangen, gjorde det ikke sist gang. syns det er litt praktisk å vite det, selv om det egentlig ikke er 100% sikkert da...
hva sier mannen din da om det? vil han vite hva det er?
uansett hva dere velger, så lykke til i morgen [:D]

(skal forresten til lofoten i barnedåp første helga i juli[:D])

Så koselig....gratulere med jente i magen.... Sender du meg litt jente støv er du snill ??! Kanskje det hjelper...
Mannen min er vel mere på "vil ikke vite"-siden...mens jeg er mere på "vil vite".... Tror nok kanskje jeg kan klare å overtale han....men vet ikke om jeg har lyst til å gjøre det, siden han i utgangspunktet ikke vil vite... Tror kanskje det blir til at jeg lar han velge hva vi skal....men han vet jo at jeg gjerne vil vite så jeg tror kanskje han velger det for å gjøre meg glad...han virket litt usikker sist (i går) vi snakket om å ikke vite..
Men tusen takk for lykkeønskningen...vi gleder oss veldig til i morgen.

Kan jeg spørre om hvor i lofoten?? Hvilken kommune f.eks.
Vi reiser på ferie den første uka i juli...er usikker på når vi drar..., men vi har bestillt hytte i Skellefteå fra å med 3 juli da...

****** sender litt jentestøv[:D]

dåpen fåregår i flakstad kirke (nydelig kirke forresten)
min samboer er derfra, veldig lokalt heter det soløyvika, ligger i Flakstad kommune.
det er søskenbarnet til min samber som skal døpe gutten sin.

Tusen takk for jentestøvet....[:D]

javel.... Litt langt unna her det.....

Dere får ha lykke til i barnedåpen når den kommer....å kos dere i lofoten...

Back
Topp