BeateH
Glad i forumet
I morgen kl 1000 skal jeg endelig i ultralyd... Ikke helt bestemt oss om vi skal vite hva det er...(jeg har nok mest lyst). Holder en liten knapp på jente..
Prøvde å ta ring-testen nå, men får det ikke til å funke.. Prøvde først med vanlig sytråd, å så med gull kjede, men begge gangene hang den bare der, å beveget seg ikke. Virker som om den "henger fast", som om det er noe magnetisk på en måte, kjede blir stramt liksom når det nærmer seg magen, å vil ikke bevege seg.. Hvorfor??? Satt her å tenkte..."er det to inni der, å en av hver så ringen ikke vet hvordan den skal bevege seg"... Noen som vet?? Hjelp!!! Det går vel ikke ant....SF målet mitt er ikke så høyt at det skulle tilsi to.....blir litt nervøs nå... Var på kontroll hos jordmor i går, hun hørte fosterlyden, som lå på 150 slag..(det gjorde den sist også) å så høyt kan tyde på jente...men hun hørte bare en da... Hvorfor beveger ikke min ring seg da...
Huff..ble mye babbel her.. Hadde bare å så lyst til at den skulle bevege seg..har å lyst til å tro at det blir den ene eller andre å se om det stemmer jo...