Ultraljud nr 2. Vecka 10+0

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Då var det dags för det andra ultraljudet som vi fick tillbudet om , och jag måste säga att jag har aldrig varit så dålig som jag var innan vi fick komma in..riktigt nervös och allt kändes bara obehagligt.

Men där var h*n och kunde inte ligga stilla där inne :D det var helt underbart och se , speciellt då symptomen har försvunnit en del.. h*n växer som h*n ska och allt såg bra ut. 26.6mm :D

Så herlig å høre! For en lettelse det må være når man føler at man mister symptomene litt og blir nervøs! Gleder og gruer meg til vi skal på UL mandag om to uker (12+0) :)

Åh så fantastisk!! Det må ha vært en utrolig opplevelse :) Gratulerer!

Herlig, alltid godt med bekreftelsen på at alt står bra til. :)

Så deilig :-) har bestilt meg ultralyd i uke 12, gleder meg masse til å se kula igjen - og litt MER av h*n :-) skal du på noe ultralyd igjen før ordinære nå?

Så deilig :-) har bestilt meg ultralyd i uke 12, gleder meg masse til å se kula igjen - og litt MER av h*n :-) skal du på noe ultralyd igjen før ordinære nå?
Fick timme till oul då jag är i V.18 , tycker det är lite väl långt dit utan och checka in o se om h*n har det bra . Så jag ska fråga legen om hon kan ordna något innan :)

Så utrolig kjekt! Herlig at alt står bra til med lille bamsemumsen som har fått armer og ben!

:Heartred:hello2:hello2:hello2:Heartred

Back
Topp