ultra idag

ventermitt4 barn

Betatt av forumet
Ja sist tirsdag var jeg jo på ultra og da kunne dem ikke finne spiren. Men idag så fant dem spiren min, og hjerte slo som bare det:)

heldigvis bare et barn der:) så nå kan vi glede oss til en septemberbaby:)

ja var jo bekymret i ei hel uke. men heldigvis. er så lettet:) skal tilbake om 10 uker og se om det vokser som det skal:)

ventermitt4 barn skrev:
ja var jo bekymret i ei hel uke. men heldigvis. er så lettet:) skal tilbake om 10 uker og se om det vokser som det skal:)

Kjenner følelsen! Jeg var på ul i går, og hun kunne ikke finne reka enda (med utvendig ul), og skal tilbake fredag i neste uke. Kjenner meg ikke veldig bekymret enda., men lurer fælt på hvor (lite) langt jeg egentlig er på vei!

lady-T skrev:

ventermitt4 barn skrev:

Kjenner følelsen! Jeg var på ul i går, og hun kunne ikke finne reka enda (med utvendig ul), og skal tilbake fredag i neste uke. Kjenner meg ikke veldig bekymret enda., men lurer fælt på hvor (lite) langt jeg egentlig er på vei!

Men når har du egentlig regnet ut terminen, vet faktisk flere som ikke kunne finne hjertelyd eller spire før uke 9. krysser alt for deg jeg:)) det går nok bra skal du se. men kjenner følelsen:)

lady-T skrev:
For en deilig bekreftelse - gratulerer! :)

Sign! Gratulerer! :)

lady-T skrev:

:))

Hvor langt på vei er du?

hun kunne ikke si kontret siden det var så lite, men mellom 6 og 7 uker:)

Snuppeluppe skrev:

lady-T skrev:

Sign! Gratulerer! :)

Det var gode nyheter! Så får vi håpe at den vokser som den skal da :)

Back
Topp