Ultimate familiebil!

Kaimana

Gift med forumet
Dere som har mer enn ett barn,hva er den ultimate familiebilen?

Jeg har tittet litt,men klarer ikke bestemme meg,skal kjøpe "ny" brukt bil i løpet av sommeren.

Trenger virkelig plass til helst to bakovervendte barneseter,ett stk vogn,og ett lite hundebur[:)]

Vi har kjøpt oss en Opel Zafira, og er kjempe fornøyd[:D]

God plass og veldig god å kjøre. Ikke så veldig dyr heller[:)]

vi skal ha nr 3 no og vi har kjøpt oss Wolswagen Touran <3 Den er såå god plass i!! elsker den! vi har testa den med 3 barneseter på rad og det er 0 problem :) også fekk eg plass til 2 barnevogner og 1 koffert i bagasjerommet [:D]

ORIGINAL: Maybe*baby*

vi skal ha nr 3 no og vi har kjøpt oss Wolswagen Touran <3 Den er såå god plass i!! elsker den! vi har testa den med 3 barneseter på rad og det er 0 problem :) også fekk eg plass til 2 barnevogner og 1 koffert i bagasjerommet [:D]

wooooow,det er jo kjempe bra...

Av de som kommer godt ut på sånt er;

Touran / Touareq
Volvo V70
Zafira 7-seter
Audi a6

Dette er rent plassmessig altså [:)]

vi har volvo v70, kjempebil altså[:D]

jeg skal selge min volvo v70, det var ikke noe god plass med bakovervendt bilstol. å da er ikke jeg spesiellt høy heller.. men bagasjerommet har plass til det meste.
jeg skal kjøpe meg mazda5 nå.

ORIGINAL: Kaimana

Dere som har mer enn ett barn,hva er den ultimate familiebilen?

Jeg har tittet litt,men klarer ikke bestemme meg,skal kjøpe "ny" brukt bil i løpet av sommeren.

Trenger virkelig plass til helst to bakovervendte barneseter,ett stk vogn,og ett lite hundebur[:)]

Jeg har kjøpt ny bil nå (ny brukt 2009 mod)
Og det var akkurat disse kriterier og litt til jeg hadde..
Her er eneste fornuftige valget Skoda Octavia, eller Skoda Superb.

Vi har Skoda Octavia 2009, har plass til to bakovervbendte seter av det slaget som holder til ungen er hvertfall 4
3 vogner og baggasje for 2 uker for en fam på 3 (og 4 etterhvert) i bagasjen, pluss ekstra.

Det er god plass mellom setene, så ingen sitter trangt pga barneseter, det er høy plass under taket, og bilen er BILLIG og BILLIG å reparere iforhold til størrelsen!!

Det er min drømmebil, og den er PERFEKT for oss..

vil anbefale å titte på en av de.. (octaviaen har og blitt reklamert for i 2 foreldre/gravidblader pga familievennligheten og billigheten for en familie med normal økonomi og plassbehov)

Vi har hatt  skoda octavia som leiebil etter at jeg ble påkjørt.. Skal aldri ha den bilen. Men, smaken er som baken, heldigvis [:D]

Vi har toyota avencis 2006 mod[:)] Veldig fornøyd med plassen i den, og kommer ikke til å bytte når vi får en liten til.

Toyota avensis er super om man har to barn. Ellers ford galaxy:)

Denne må jeg signere! Elsker Touranen vi har. Den er liten, supergod å kjøre og man får plass til alt mulig i den [:)]

ORIGINAL: Kaimana

wooooow,det er jo kjempe bra...

Jess [:D] og vi kjøpte den med 7 seter (2 bak som legges heilt ned) betalte bare 230.000 for 2006 model med forhandler [:D]

Vi har en Passat som vi utrolig nok klarte å presse inn i barnesete, vogn, 2 bager, vippestol og masse annet babystæsj + 2 bikkjer, da vi skulle på hytta... Men da var hele baksetet fylt opp til taket da[&:], hehe...

Nå har vi kjøpt en Chevrolet Suburban i tillegg (sambo som kjører den bare, for den er registrert som lett lastebil) og der er det mer enn nok plass til hva det skulle være. Det er en 99 modell da, og ikke særlig billig å kjøre, så sånn sett er den jo ikke kjempe familievennlig, men sambo har en forkjærlighet for sånne store biler, så han storkoser seg og den er jo kjempegod å sitte på i[:D] Den blir stort sett bare brukt på lange turer og evt hvis vi skal noe hver for oss (sambo har firmabil på jobb), ellers bruker vi mest Passaten...

Mazda 6 ble jo kåret til årets familiebil i fjor[:D]
Vi har plass til stort bakvervendt sete, uten at det går utover plassen foran, og har emmaljunga duo egde og en svær labrador i bagasjen-null problem[:D]

Back
Topp