Ultalyd i uke 31

Ida:)

Andre møte med forumet
Er det flere her inne som har fått beskjed om å komme tilbake på ultralyd i uke 31 pga. morkaken ligger for langt ned? er litt beskymret ... hmmm.:(

fikk beskjed at jeg skulle komme tilbake i uke 32. Grunnet morkaken lå lavt. Er ikke bekymret for akuratt det men for andre ting som har med fødselen å gjøre

Vi skal også inn til ny ul. Men hun ga oss ingen grunn da... Tenkte ikke så mye over det ettersom det er første ungen.

Det er for å se om morkaken ligger foran åpningen. Da blir det evt ks.

Knerten* skrev:
Det er for å se om morkaken ligger foran åpningen. Da blir det evt ks.

Aner ikke. Dette blir vår tredje ul. Pluss at vi var på 3D. Og han sa ingenting om det.

Jeg syns det er flott at de faktisk oppdager det slik at de kan gjøre noe med det....evt ks. Tenk "før i tiden" da de ikke visste at morkaka lå iveien...stakkars fødende da. Her var det fare for at den lå lavt, men er kommet seg høyere nå. Kjente ingen form for uro. Tenkte bare ja,vel da blir det evt ks, men ingenting jeg kan gjøre med det. Selv om jeg helst vil føde selv (har ei venninne som har gjort begge deler og hun anbefaler ks på det sterkeste :))

Er ingenting å være bekymret for....enten så har den flyttet seg, som den gjør på de aller aller fleste, eller så blir det keisersnitt hvis den fortsatt sperrer åpningen (skjer ikke så ofte). Ikke noe verre enn det.

Back
Topp