ullvask

nobody

Glad i forumet
hvordan er ullprogrammet på deres vaskemaskin??
Hvor lang tid tar en vask? Ligger det igjen mye vann når programmet er ferdig? Slik at dere må vri klærne liksom?

Trur programmet mitt er styrgale sjø... har ei gammel maskin som jeg egentlig ikke skjønner meg på[8D] tar bare en halvtime, time.. også ligger det igjen mye vann så må jeg stille inn på nytt program som tar vannet ut... også må jeg vri klærne etterpå... det regner jeg med er rett, for ull kan vel ikke sentrifugeres[:)] men føler programmet går så fort, og føler da at det kanskje ikke er rent..[8|]

slik er ikke mitt hvertfall... hmm...

dytt[:)]

ORIGINAL: nobody

Hvor lang tid tar en vask? Ligger det igjen mye vann når programmet er ferdig? Slik at dere må vri klærne liksom?

Trur programmet mitt er styrgale sjø... har ei gammel maskin som jeg egentlig ikke skjønner meg på[8D] tar bare en halvtime, time.. også ligger det igjen mye vann så må jeg stille inn på nytt program som tar vannet ut... også må jeg vri klærne etterpå... det regner jeg med er rett, for ull kan vel ikke sentrifugeres[:)] men føler programmet går så fort, og føler da at det kanskje ikke er rent..[8|]

Høres ut som min maskin. Vasken tar kort tid (kanskje 30 min ca) deretter må jeg tømme maskina. Den sentrifugerer ikke på ullprogram så da må jeg vri opp tøyet når jeg tar det ut. (eller jeg pleier å sette det på kort sentrifugering og satse på at det tåler det..)
Jeg har en gammel Siemens Siwamat 276. (jeg synes også det går så fort at det kanskje ikke blir rent, så noen ganger kjører jeg ullbodyer osv to runder, men det er vel egentlig unødvendig)

Trur du må stille inn på fin sentrifugering sjølv, da må iallefall eg (men har rimelig ny maskin òg då) [:)]

ORIGINAL: Rara

ORIGINAL: nobody

Høres ut som min maskin. Vasken tar kort tid (kanskje 30 min ca) deretter må jeg tømme maskina. Den sentrifugerer ikke på ullprogram så da må jeg vri opp tøyet når jeg tar det ut. (eller jeg pleier å sette det på kort sentrifugering og satse på at det tåler det..)
Jeg har en gammel Siemens Siwamat 276. (jeg synes også det går så fort at det kanskje ikke blir rent, så noen ganger kjører jeg ullbodyer osv to runder, men det er vel egentlig unødvendig)

høres ganske likt ut ja... min heite visst zanussi ZF8000... arva av oldemora el gammeltanta t typen el nokka...[8|] bare "tegn" og bokstava så har ikkje satt me inni nokka anna enn 40, 60 og 90 grader på dem fem åra vi har hatt den[8D]

kan velge mellom 15 og 30 grader ullvask

tar en halvtime-time å vaske, har aldri sjekket hvor lang tid den bruker

trenger ikke å sette på noe sentrifugering etterpå og trenger heller ikke å vri opp klærne

Har en Bosch ett eller annet, ligner på denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000oOiDSpQ_?ProductID=o__D4QFHIBMAAAEVr4lBb34_&CatalogCategoryID=eJ3D4QFHR50AAAEOtuI03xiL&Selected=Specifications#tProductTabcontent

Back
Topp