Ullundertøy

Love4two

Forumet er livet
Hvilket merke har dere brukt i år og hvordan er dere fornøyd med det?

Har prøvd litt forkjellig oppigjennom disse årene og blitt utrolig skuffet over mange av dem.
I år prøvde vi bl.a Reflex sitt ullundertøy og det har nå blitt så kort på armene. Klart at T kan ha vokst litt, men når armene har blitt så mye kortere enn resten så tror jeg rett og slett av ulltøyet har forandret seg i vask. Flere som har erfart dette?

Da Thea var liten kjøpte jeg ullundertøy på cubus, sånn med bomull og ull. De har holdt sg godt for nå bruker jo Liam dem. Disse skal jo i grunn ikke være like bra ettersom de ikke er av kun ull. Men jeg er lei ulltøy som blir slaskete og kort.

Er nå mest glad i Janus sitt ullundertøy. Gode mansjetter som holder ermene på plass og fin passform og hold.
Hva er deres favoritt?

Har prøvd litt forskjellig vi også

Men sverga til Janus og så litt Devold. Sparkjøp si tom og trine ull var elendig [:'(]

Erik har ikke brukt ull siden den første vinteren sin pga atopisk eksem,men i høst fikk vi ett sett til hver av gutta av svigers og tenkte at vi skulle teste og Erik tåler det heldigvis [:)]  Det settet var Janus og bortsett fra at stillongsen er litt vid i livet pga det er str 6 år er vi godt fornøyd med det [:)] Han har også ett sett jeg kjøpte på apoteket og ett sett av Pierre Robertulla fra Kiwi.Er i grunnen like godt fornøyd med alle 3 vi [:)] 

Emil tålte ikke ulla,så han bruker den utenpå bomullsbody og strømpebukse om han skal ut i kulda [:)]

Gaupa, Pierre Robert, HM, Lindex og Cubus er egentlig fornøyd med alle.

M har fra Pierre Robert og Skogstad i år, og noe vi har arvet. Har vært fornøyd tidligere, men i år har han slitt hull på knærne på alle[8D] kanskje han har krabbet mer i vinter, ikke vet jeg.. AH har mye arvet, men fra Cubus, HM, Sukkertøy, Pierre Robert og Janus -forsåvidt fornøyd med det.

I år jeg kjøpt på Kiwi faktisk. Det er vel Pierre Robert. Helt ok.

Men Helene nekter å ha det innpå huden, så vi har ikke ull innerst.
Bruker nok mest fleece utenpå strømpebukse og genser, under dressen.

Bruker ik ullundertøy..hun er så varm av seg fra før av..og når hun hadde på seg ullundertøy så var hun gjennomvåt av svette..så hun har på seg gensere, strømpebukse, bukse og fleecedress innenfor dressen[:)]

jeg er met fornøgd med det som Joha har,,,på cubus![:)]

vi er mest fornøyd med janus...
liker ikke spar kjøp,cubus, name it, reflex.

så her går det bare i janus,

Vi bruker janus, pierre robert, joha, polarn O. Pyret, tom og trine (en genser), ulvang (en genser), cubus og HM
Her bruker eldstemann kun ull fra midten av september til april siden han går på en naturavdeling og er masse ute i kulda og når det er vått ute, minsten bruker ull om det er minusgrader.
vi er egentlig ganske fornøyd med det meste, men liker aller best Polarn O. Pyret og pierre Robert.
Den genseren vi har fra spar kjøp har funket veldig bra, men har jo ikke testet ut mer..
Har litt dårlig erfaring med janus sine ullstilongser, de blir fort hullete og de har dårlig passform på guttene.
HM blir også litt slarkete og får fortere hull...

Her blir ull brukt hele vinteren, og da bruker de ikke andre gensere eller bukser, bruker bare bukse til og fra bhg, butikk og lignende..
Så det blir jo godt brukt, og på den måten vil jeg jo si at det er ganske god kvalitet på det meste, for alt har holdt hvertfall en sesong!

Foreldre og barn hadde en test på ullundertøy og da kom Polarn O. Pyret best ut, og så tror jeg janus ble nr 2....

Pierre robert har vi ikke prøvd, glemt det bort litt at det finnes på matbutikken også [8D]
Her har begge to brukt ull siden septembe vil jeg tro og bruker det fremdeles. Ettersom det blir mye brukt så slites det fortere, så liam kan nok ikke arve noe av det. Synes likevel det burde holdt bedre fordi jeg prøver å ta vare på det [&:]

Back
Topp