Ullundertøy

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Hvilke ullundertøy merker er dere fornøyd med til barna?

Hittil har vi bare brukt Janus. Men så lurte jeg litt på om det de har på apotek 1 kanskje er verdt et forsøk, WE.
Også lurer jeg veldig på hvor smal gensern til Pierre Robert er...

Går mest i Janus her i huset, iallfall! Det jeg er mest fornøyd med!
Kjøpte noe fra Sparkjøp på tilbud i fjor (Tom&Trine), men blir jo hull/rakner i sømmene etter 1 vask[8|]
(og endel bekjente har samme erfaring..)

PR har jeg ikke prøvd, men veit broren min brukte på nevøen i fjor. Tror nok de var fornøyd, men leser på generell at det ikke varmer så godt... Men ikke veit jeg...

Liker godt Pierre. Har også en del fra Devold. Der er det bomull innerst, så bruker det ikke på dei kaldeste dagene[:)]

Kjøpte noe på name it i fjor. Ganske fornøyd med det også. Litt tynt bare.

Nameit og tom og trine er alt for smale for ungene her i huset desverre.

ORIGINAL: Dragemamma

Devold er veldig breie[:)]

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Dragemamma

Devold er veldig breie[:)]

Da må vi sjekke ut de også.

Sambo kom hjem med PR sine gensere i dag og de passa helt fint :o) Deilig når de er til 120kr på Spar denne uka.

har mest joha ettersom jeg har de på jobben.. men sen så skulle manne her va flink så han shoppet ull fra janus for 1600 her en dag[8D] så da får vi prøvd ut de også[:D] 

Vi har brukt mye fra janus, men det siste året har vi også hatt en del fra Pierre Robert, og jeg liker de kjempegodt. Har også Devold men syns gensrene er så korte og brede, i tillegg til at de er litt tykke. Fikk også et sett fra Ulvang og et fra Helly Hansen nå i bursdagsgave, men har bare fått prøvd det fra HH en dag-foreløbig fornøyd med både passform og tykkelse.

I år har jeg kjøpt inn fra pierre robert, siden de var så stilige i fargen[8D] Håper at de er duganes da.

Tidligere har vi hatt fra janus, og det har vært helt ok.

Jeg har kjøpt et par på sparkjøp jeg skal bruke :)

og nå har jeg funnet ut at ullundertøyet fra Helly Hansen(som egentlig bare er 50% ull og resten noe annet) smelter når man skal stryke på navnelapper[X(]
Og det som var så fint[&o] Så PR og Ulvang er favoritten her!

ORIGINAL: ~Mirabell~

og nå har jeg funnet ut at ullundertøyet fra Helly Hansen(som egentlig bare er 50% ull og resten noe annet) smelter når man skal stryke på navnelapper[X(]
Og det som var så fint[&o] Så PR og Ulvang er favoritten her!

Off da. Men takk for at du har testet det ut for oss [;)]

kjøpte ett sett på reflex i dag, husker ikke merket...
ellers har vi mye fra Joha fra i fjor som kan brukes enda. bortsett fra bodyene da, siden bleien er vekke :)

Har kjøpt inn i Janus til Adrian i år. Synes de er helt greie[:)]. Lillebror har også en del i Janus, men en del fra i vinter passer faktisk ennå og det er i merkene Stillongs og joha. Synes de også er veldig gode[:)].

Back
Topp