Ullundertøy til gravide..

lmn86

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Noen som vet av merker/butikker som selger ullundertøy til gravide? Bor på en av landets kaldeste plasser, var -15 igår! Kari Traa settene mine er allerede for små, og de er i L liksom! Sist var jeg gravid andre siden av året:hilarious:
 
Sniker fordi du er du og jeg er meg.
Jeg ble helt imponert over at mitt norheim i M faktisk gikk ned over magen uten problem, så prøv det!
 
Følger.
Har forøvrig boob ulltrøye selv, både singlet og langermet, men prisen er hinsides og hjelper ikke nedentil...
 
Sniker litt jeg også. Ville tipse om at dere prøver herremodellen i str L i ullundertøy. Mannfolka har gjerne litt mage de også, og klærne er laget for det. De svinger altså ikke inn i midjen, slik mye dametøy gjør.
 
Har ikke klart å finne noe til gravide, så jeg stjeler mannen sitt fra aclima. :p
 
Har ikke klart å finne noe til gravide, så jeg stjeler mannen sitt fra aclima. :p
Jeg har en bergans ulltights som passer helt fint til min mage fortsatt. Går sånn halvveis oppå magen. Det er en herremodell, og jeg hadde den fra før av pga den uansett var den eneste ulltightsen som var lang nok i beina til meg.
 
Jeg har en bergans ulltights som passer helt fint til min mage fortsatt. Går sånn halvveis oppå magen. Det er en herremodell, og jeg hadde den fra før av pga den uansett var den eneste ulltightsen som var lang nok i beina til meg.

Har damemodell fra bergans, og der møtes ikke buksa og overdelen lengre. :hilarious::hilarious: Men herremodeller er jo gjerne endel lengre. Foretrekker egentlig de til vanlig også, for da kan jeg trekke de helt oppunder brystene. :p
 
Har damemodell fra bergans, og der møtes ikke buksa og overdelen lengre. :hilarious::hilarious: Men herremodeller er jo gjerne endel lengre. Foretrekker egentlig de til vanlig også, for da kan jeg trekke de helt oppunder brystene. :p
De fra Kari Traa når meg bare til midt på leggen. Ikke særlig deilig å bli mellombar sånn når man prøver å holde varmen.
 
Liker godt Norheim sitt ullundertøy, blir nok til at jeg kjøper i en eller to størrelser opp :happy:
 
Foreløpig passer Devold str M fint til meg. Har noe i str M fra forrige graviditet. Da var jeg også gravid på motsatt side, så trengte bare i starten. Spent på hvordan det blir utover vinteren. Om det holder å gå opp til L,
 
Har Devold sin damestilong, men jeg klipte over strikken for litt mer komfort:p
 
Stormberg har I alle fall amme ullgenser, den er veldig myk og elastisk, så vil tro den og passer som gravid :)
 
Takk for alle tips:woot::woot::woot::woot::woot:
 
Kari traa er veldig små i størrelsene ja, så prøv p gå opp i str i annet merke. Jeg brukte mannens ullundertøy fra norheim sist graviditet, blir sikkert å gjøre det denne gangen også :hilarious:
 
Hvor kjøper dere bukser til å ha over stilongsene da? Jeg har bare jeans fra hennes og Mauritz, men det er for ettersittende til at stillongs vil ha noen hensikt.
Gidder liksom ikke bruke ekstremt mye penger på et plagg som bare kan brukes noen mnd heller!
 
Hvor kjøper dere bukser til å ha over stilongsene da? Jeg har bare jeans fra hennes og Mauritz, men det er for ettersittende til at stillongs vil ha noen hensikt.
Gidder liksom ikke bruke ekstremt mye penger på et plagg som bare kan brukes noen mnd heller!
Har en turbukse for gravide fra Stormberg. Og en boblebukse jeg enn så lenge får på bare jeg dropper glidelåsen (er seler på den, så den holder seg oppe). Til «pent» har jeg gått for tynnere strømpebukse under, har kjøpt gravidestrømper på Lindex. Da kan man få på buksa over eller en kjole og støvletter til som varmer leggene.

Vil heller ikke kjøpe masse klær for bare noen få mnd...
 
Hvor kjøper dere bukser til å ha over stilongsene da? Jeg har bare jeans fra hennes og Mauritz, men det er for ettersittende til at stillongs vil ha noen hensikt.
Gidder liksom ikke bruke ekstremt mye penger på et plagg som bare kan brukes noen mnd heller!
Jeg har vanlige joggebukser fra f.eks Cubus, de stopper bare over symfysen og det er helt ok. De bruker jeg utenom graviditet også :happy:
 
Back
Topp