Ullundertøy til de små

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Bruker du mye ullundertøy til de små?

Noen tips til bra og billig ull?

Ull er oftest ikke så billig.

Yngstemor tåler ikke ull direkte på huden så hun skal få prøve devold duo i år.

Ikke billig. Men bra.

Jeg brukte mye safa da hun var baby. Synes det holdt seg veldig bra. Reflex ull har det gått mye i fordi det er billig men kvaliteten er ikke sånn super synes jeg.
Janus på tilbud også.

Keg har brukt en del Joha. Syns ikke prisen er så altfor gale. Nå har jeg sydd en del selv for denne sesongen, med ull fra janus. Er vel det billigste hittil, men tar jo litt tid å sy da.

Vi bruker MYE ull! Gutta har nok 30 sett hver seg tenker jeg. ☺️ Her brukes det ull hver eneste dag høst/vinter og vår.

Vi bruker for det meste Hust & Claire, absolutt ikke billig, men verdt pengene. ❤️ Strømpebukser har vi fra Sparkjøp, helt kurante de også. :)

Ull køper vi janus sinn. Så har vi erva mitt ull og genialt :-)

Liker Janus og Reflex , funket for oss :)

Bruker ull her og. Litt forskjellig. Reflex, Wolland, Hust & Claire, Vossatassar, Polarn og Pyret bl.a. Får et lag med fleece over eller tykkere ull på de kaldere dagene.Liker nok Hust & Claire best, så myk og deilig ull, og så nupper det seg ikke.

Har en Joha pysj, og den ble skikkelig nuppete etter få vask.

Har prøvd litt forskjellig, men liker godt devold, joha,
Reflex fant jeg fort ut var i elendig kvalitet, tålte ingenting. Syr de fleste klærne, så M har ullklær i den mykeste merinoulla jeg får tak i :)

Kun ull på vinteren her. Når det gjelder ull mener jeg man får det man betaler for[emoji6] hust&claire og joha bruker vi[emoji106] prøvd mye men ingen slår de, lett å selge igjen også.

Reflex, noe fra kapahl og har noen safa(?) Strømpebukser.

Litt upraktisk bare med dyre klær i de små størrelsene, de vokser jo så fort ut av de.

Reflex er helt flott, syns man får mye for pengene. Bruker ellers Janus, det er dyrt men god kvalitet.

Elsket nameit ulla før. Da hadde de den tykkeste og billigste ulla. Men nå er vel Janus det billigste vi har kjøpt på salg. Begge barna her brukt det i dag på rakfiskfestivalen og gjorde nytta si det.

Back
Topp