Ulltrøye i str 98

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Sliter så med å finne i 98 som ikke er body. 92 var enda verre. Alle butikker sier de har hatt, men det blir fort utsolgt. Burde kanskje kjøpe inn flere da - masse bodyer igjen.

Noen som vet om på nettsider? Ull eller ull/silke eller ull/bambus.

Stormberg og sportsbutikker. Ellers har jeg opplevd det samme som deg, så er nok greit å være litt tidlig ute og/eller kjøpe inn for neste år :)

Janus har. Og Stormberg har vel. Om de ikke bare har str. 2 og 4 år

Sportsoutlet har! Iallfall her jeg bor har de alltid igjen i de størrelsen, men ikke i 104-110. LMNTS har gode og billige ullsett (genser og bukse) til 3-400kr. Vi er utrolig fornøyd og bruker nå vårt på 2. vinteren.

Pierr Roberts har jaffal, for småen har flere sett fra de med trøye å longs i 98/104 :) så det finner man vel i de fleste dagligvare butikker.

Stormberg og sportsbutikker. Ellers har jeg opplevd det samme som deg, så er nok greit å være litt tidlig ute og/eller kjøpe inn for neste år :)
Men jeg var tidlig ute i år og da hadde de ikke fått inn så mye. Og nå vipps så var det borte :( Har ikke tid til å dra på shopping så ofte

Europris har begynt med Janus ull. Kjøpte til dattera mi som bruker 98 der, både trøye og longs.

Har tatt runden på alle butikker nå, derfor trenger jeg som sagt nettsider ;)

Bestilte akkurat 86-92 i underskjorte på nettsiden til Pierre Robert

Back
Topp