Ulltøy til slank baby

Okaasan

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
FebbisBebbis2021 ❄️
Dere med slanke babyer, hvor handler dere ulltøy. Tenker da spesielt på body og heldresser/pysj.
Vil jo ha noe som sitter tett inntil huden for å holde godt på varmen! Men føler de fleste merke vi har prøvd så langt er veldig romslig i størrelsen. Så da sitter de ikke så godt på om ikke vi går ned i str... Og da blir det jo for kort igjen :p

Dere med slanke babyer, hvor handler dere ulltøy. Tenker da spesielt på body og heldresser/pysj.
Vil jo ha noe som sitter tett inntil huden for å holde godt på varmen! Men føler de fleste merke vi har prøvd så langt er veldig romslig i størrelsen. Så da sitter de ikke så godt på om ikke vi går ned i str... Og da blir det jo for kort igjen :p

Jeg har bare erfaring med prematurtøy, og husker nøstebarn og lillelam som gode bodyer/heldress til de aller minste i alle fall.

Jeg synes alt av polarn og pyret sitter godt på,’tett rundt armene og i halsen som jo er viktigst. Også strekkes og tøyes det godt i lengden. Vesla mi bruker 74/80 i de fleste bodyer men kan fortsatt bruke PoP-bodyen i str 68. Har også en body fra Safa som sitter tett på. Nøstebarn er det varmeste og beste synes jeg.
det vi har prøvd som satt for løst på sånn at hun bare ble kald er en body fra Lindex og Sparkjøp.

Back
Topp