smash Forumet er livet VIP 9 Feb 2011 #1 Er jeg helt blind, eller selger de ikke ulltøy der? Skulle hatt noe til jentene mine... Noen som har tid til å dobbeltsjekke?
Er jeg helt blind, eller selger de ikke ulltøy der? Skulle hatt noe til jentene mine... Noen som har tid til å dobbeltsjekke?
T TonjeJenta Forumet er livet VIP 9 Feb 2011 #2 Aldri funnet noe der. Sparkjop har rimelig ulltøy av grei kvalitet.
Liten aprilsnarr ombord. Elsker forumet 9 Feb 2011 #3 Kommer ikke opp noe barneklær når man søker på ull.
smash Forumet er livet VIP 9 Feb 2011 #5 ORIGINAL: *Musti* Cubus har tilbud på ullundertøy nå [:)] Åå, har de?? Hva koster det?
smash Forumet er livet VIP 9 Feb 2011 #6 ORIGINAL: TonjeJenta Aldri funnet noe der. Sparkjop har rimelig ulltøy av grei kvalitet. Var så dårlig utvalg der nå[:(]
ORIGINAL: TonjeJenta Aldri funnet noe der. Sparkjop har rimelig ulltøy av grei kvalitet. Var så dårlig utvalg der nå[:(]
*Musti* Forumet er livet 9 Feb 2011 #7 ORIGINAL: smash ORIGINAL: *Musti* Cubus har tilbud på ullundertøy nå [:)] Åå, har de?? Hva koster det? Ta 3-betal for 2 [:)] Har kjøpt mye til snuppa der [:)] Fikk 1 body,1 longs og 1 trøye til 298 [:)]
ORIGINAL: smash ORIGINAL: *Musti* Cubus har tilbud på ullundertøy nå [:)] Åå, har de?? Hva koster det? Ta 3-betal for 2 [:)] Har kjøpt mye til snuppa der [:)] Fikk 1 body,1 longs og 1 trøye til 298 [:)]