Ullstrømpebukser til baby - hvor?

Kiiwi

Glad i forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
Irriterer meg at alle strømpebukser går i doble størrelser. Har en gutt på 6 uker, som foreløpig har brukt ullstrømpebukser fra name it. Men når han vokser ut av disse (som virker å være mye tidligere enn alt annet tøy i de minste størrelsene) så vil vel neste størrelse garantert være altfor stort?

Så jeg lurer på hvor dere kjøper strømpebukser, rett og slett. Fortell gjerne hvordan de er i størrelsen også. [emoji847]
 
Her har vi strømpebukser fra Safa, veldig fornøyd med dem :)

Str. 50, 60, 70, 80 osv.
Virker normal i størrelsen.

Kan bl.a. kjøpes på sparkjøp.
I bomull eller ull, antiskli på knær og under foten.
Ikke så alt for dyre heller ;)
 
Her har vi strømpebukser fra Safa, veldig fornøyd med dem :)

Str. 50, 60, 70, 80 osv.
Virker normal i størrelsen.

Kan bl.a. kjøpes på sparkjøp.
I bomull eller ull, antiskli på knær og under foten.
Ikke så alt for dyre heller ;)

Syns Safa sine er lange jeg.. Har du lang unge? :)
 
Name IT (pluss en fra MP) har jeg faktisk funnet ut har vært eneste hittil som passer. Alt annet er alt for langt i beina.
 
Irriterer meg at alle strømpebukser går i doble størrelser. Har en gutt på 6 uker, som foreløpig har brukt ullstrømpebukser fra name it. Men når han vokser ut av disse (som virker å være mye tidligere enn alt annet tøy i de minste størrelsene) så vil vel neste størrelse garantert være altfor stort?

Så jeg lurer på hvor dere kjøper strømpebukser, rett og slett. Fortell gjerne hvordan de er i størrelsen også. [emoji847]
Jeg sverger til safa sine. De har en modell med ekstra elastikk rundt anklene og går godt opp på livet. Kommer i "runde" str, typ 50, 60, 70 osv
 
Her sverger vi også til Safa sine (ganske kort og veldig brei unge)
 
Vi liker best de samme fra name it. Her kunne hun bruke 50/56 lenge. Det er nå bare å kjøpe 62/68 og prøve når det trengs. Ikke krise om den er litt stor:)
 
Safa liker jeg best. Syns ikke det gjør så mye at de er for lange på beina fornye sitte godt på og det overflødige drar jeg langt opp på lårene. Har sånn innstramming over ankelen så «sokken» på strømpebuksen sitter godt på foten :)
 
Har prøvd Safa nå. Likte den «strikken» som gjør at den sitter godt på fot og ankel veldig godt, men jeg får jo plass til hele ungen oppi resten. Må dra den helt opp under armene for at den ikke skal ligge i en krøll. Er det sånn de er? [emoji848]
 
Back
Topp