Ullstrømpebukse til gravid?

Rotkopp

Glad i forumet
Julibarna 2019
Februarlykke 2022❄️
Finnes det? Jeg har snart googlet meg i hjel, finner masse strømpebukser men ingen i ull.

Jeg forsøker fortsatt å skjule at jeg er gravid, men med denne oppblåste ballongen av en mage jeg går med er det ikke lett. Nå forsøker jeg med skjørt, men alle strømpebuksene jeg har presser altfor mye på magen også blir jeg bare kvalm og uvel. Er det noen som er litt mer bevandret innen gravidklær som kanskje kan peke meg i riktig retning? :happy:
 
Før hadde de på hm ihvertfall, men jeg var innom og lette igår uten å finne.
 
Virker som hm har sluttet med alt i ull og gått over til fleece.
Da ser det dårlig ut :(
 
Jeg har kjøpt en fra Cubus som er veldig god. Den er foret på innsiden, så den gir litt varme. Den strammer heller ikke på magen. Nå drar jeg strømpebuksen til rett under puppene da, men problemet er ihvertfall løst :D
 
Jeg har kjøpt en fra Cubus som er veldig god. Den er foret på innsiden, så den gir litt varme. Den strammer heller ikke på magen. Nå drar jeg strømpebuksen til rett under puppene da, men problemet er ihvertfall løst :D
Den skal jeg teste ut.
 
Jeg har kjøpt en fra Cubus som er veldig god. Den er foret på innsiden, så den gir litt varme. Den strammer heller ikke på magen. Nå drar jeg strømpebuksen til rett under puppene da, men problemet er ihvertfall løst :D
Er det gravid eller bare høye i livet?
 
Jeg bruker safa sine ullstrømpebukse nå og det går ganske fint
Takk for tips, skal sjekkes ut!:D

Jeg har kjøpt en fra Cubus som er veldig god. Den er foret på innsiden, så den gir litt varme. Den strammer heller ikke på magen. Nå drar jeg strømpebuksen til rett under puppene da, men problemet er ihvertfall løst :D
Jeg drar også strømpebuksene opp til puppene. :p Men alle jeg har er altfor stramme uansett. Nå skal det sies at magen min ikke tåler stramhet i det HELE tatt for tiden. :sour:

Hadde det ikke vært for prisen:wideyed: hadde den der vært gull!
 
Hva med å prøve fleece varianten til HM da? Ser ut som de har gått over til det også på vanlige så kan jo være at de er varme nok de også
 
Hva med å prøve fleece varianten til HM da? Ser ut som de har gått over til det også på vanlige så kan jo være at de er varme nok de også

Jeg er ikke så begeistret for fleece mtp. at det slipper ut mikroplast hver gang man vasker plaggene. :sorry: Men det kan hende jeg ikke får noe valg til slutt.:( Skal iallfall sjekke ut safa først!
 
Jeg gjenoppliver denne tråden! For jeg leter også etter ullstrømpebukse for gravide, og det er fortsatt vanskelig :wtf:.
 
Jeg gjenoppliver denne tråden! For jeg leter også etter ullstrømpebukse for gravide, og det er fortsatt vanskelig :wtf:.

Jeg brukte 2 strømpebukser, fant ingen i ull for gravide. Hadde termin i januar sist, så det var kaldt og vinter store deler av graviditeten. Et annet triks er å gå for kun 1 strømpebukse, men ha ullstrømper under. Etterhvert er det likevel for mange veldig nyttig med støttestrømper, så jeg hadde dette i ull pluss strømpebukse de siste månedene.
 
Back
Topp