Ullstrømpebukse Str. 74

MammaenTilE

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsboerne 2023
Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i ullstrømpebukse i Str. 74? Alle butikker jeg finner er utsolgt, og lille sine ullstrømpebukser begynner å bli for små :anyone
 
Du har jo fått mange gode tips, men skulle du ønske og gå innom en butikk for å kjøpe så kan jeg tipse om at hvis du har en Cubus i nærheten så har det veldig greie ullstrømpebukser. Coop Obs fører jo også en del merker som Pierre Robert og Janus, så der kan det jo hende du finner:) Nå kan det jo hende du har sjekket disse hvis du har dem i nærheten, men kom bare på at det er type butikker mange ikke tenker på å finne ull:)
 
Du har jo fått mange gode tips, men skulle du ønske og gå innom en butikk for å kjøpe så kan jeg tipse om at hvis du har en Cubus i nærheten så har det veldig greie ullstrømpebukser. Coop Obs fører jo også en del merker som Pierre Robert og Janus, så der kan det jo hende du finner:) Nå kan det jo hende du har sjekket disse hvis du har dem i nærheten, men kom bare på at det er type butikker mange ikke tenker på å finne ull:)

Ja matbutikker fører Pierre Robert, glemte å skrive det over. Har ofte kjøpt ull der
 
Du har jo fått mange gode tips, men skulle du ønske og gå innom en butikk for å kjøpe så kan jeg tipse om at hvis du har en Cubus i nærheten så har det veldig greie ullstrømpebukser. Coop Obs fører jo også en del merker som Pierre Robert og Janus, så der kan det jo hende du finner:) Nå kan det jo hende du har sjekket disse hvis du har dem i nærheten, men kom bare på at det er type butikker mange ikke tenker på å finne ull:)
Cubus og obs er tom dessverre. Men takk for tips! Kom på at det er en Cubus jeg ikke har sjekket. Så kan sjekke den i dag:)
 
Da fant jeg på den ene cubusen jeg ikke hadde vært innom! Tusen takk for tips alle :D
 
Back
Topp