ullsokker med antiskli??

renate m

Gift med forumet
hvor kjøper dere dette? har kjøpt ett par på reflex, men syns det er drøyt å betale 100 kr for ett på sokker[8|]

De selger mange typer ullsokker på Sparkjøp til en rimelig pris. Var der for noen dager siden og da hadde de flere med antiskli. Både sokker og strømpebukser!

[:D]Jeg kjøpte en spesialtusj på Panduro hobby - og lager antiskli -altmulig.... Stilongser,ullsokker,vanlige sokker... Og så er det så morsomt å lage egne mønstre! På ullsokker til barnehagen skriver jeg navnet hans med antiskli[8D][:D]

Ulvang sokker[:)] kjøpte 3 par til 99kr på tirsdag[:)]

sett de har det på Exit butikken her og så mener jeg det var på www.namit.com

Panduro hobby
ORIGINAL: Hoppsi Deisi

europris har trysilsokken 34 kr pr par. kjempe gode.

kjøper bare de sokkene til meg! er kjempegode! men er ikke antiskli.

ORIGINAL: Hønni Bønni

[:D]Jeg kjøpte en spesialtusj på Panduro hobby - og lager antiskli -altmulig.... Stilongser,ullsokker,vanlige sokker... Og så er det så morsomt å lage egne mønstre! På ullsokker til barnehagen skriver jeg navnet hans med antiskli[8D][:D]

hørtes jo kjempe lurt ut! [:)]

ORIGINAL: Hoppsi Deisi

på barnesokkene er det antiskli...

er det? hmm.. så ikke det her! men men.. får prøve å se igjen, for de er utrolig god de sokkene[:D]

Pleier å kjøpe 3-pakker med ulvang på sportsbutikker.
Dersom jeg finner den på salg koster 3-pakken kr 149,-, ellers nesten 300

Man får også kjøpt sånn anti-skli man kan stryke på.
Var det på alexi.no jeg så det tro[8|]

ORIGINAL: renate m

ORIGINAL: Hønni Bønni

hva heter denne spesialtusjen?

Back
Topp