Ullpledd

Selmaen

Glad i forumet
Noen som kan anbefale et godt og tykt ullpledd til barn? Sett på Røros sitt,men syns det er så smalt. Lillelam syns jeg er så tynt (og dyrt). Noen gode forslag?
:rolleyes:
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Rørospleddet er deilig. Jeg har juniorstr. da, så jeg vet ikke om babyteppene er smale :)
Ellers har vi ett babyteppe til minste som er deilig. Skal se om jeg husker hva det heter ;)

Vi har røros pledd til begge våres og synes juniorstørrelsen er helt topp.. Ellers så kan du jo sjekke nøstebarn sine? de er også veldig myke og fine :)

Jeg liker veldig godt rørospleddet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har ett fra sydvesten i Ålesund :) Kjempe fornøgd :)
Google sydvesten,så kommer du inn på siden.. (får ikke til å klippe og lime med macen :P)
Jeg har det i isblå med hjerter på :)

Har bare heklet og strikket tepper u ullgarn jeg, og er superfornøyd med det :)

Vi er også veldig fornøyde med det fra princess :) Har et stort slikt med sauer på i stua også. Deilig og varmt! Til nyfødte like jeg aller best strikka ullpledd dog :)

elsker rørospleddene jeg, har juniorstr. til min, det er helt topp:-)

Dette har vi til størstemann, han er 3 og bruker det ennå, kan sikkert bruke det lenge til, til minstemann har vi røros pledd babystr, det holder nok bare til neste vinter :(

Jeg har det pleddet til meg selv :grommit Min beste venn på hytta. Sofa og Ludvig pledd, kakao og stillhet...

Får reklamere litt her ;)
Jeg jobber på Princess og flåklypa ull-teppet selger vi veldig mye av. Det er flere som kommer tilbake å kjøper rt lut, slik at de har et hjemme og et i bhg.
Har også gitt det i flere dåps gaver og barsel gaver og får BARE gode tilbakemeldinger på det.
Brukte det selv til første jenta (før jeg begynte på Princess, og kommer garantert til å kjøpe et til 2 mann også ( datteren min sitt er "hellig" for hun.. Så det gir hun ikke slipp på)

BVforum via Samsung

Prisene er forresten:

299,- for det minste
599,- for "voksen" størrelsen.
Så de er ikke så dyre heller :)

BVforum via Samsung

Prisene er forresten:

299,- for det minste
599,- for "voksen" størrelsen.
Så de er ikke så dyre heller :)

BVforum via Samsung
Også er de minst like fine som rørospleddene som er mye dyrere :)

Da blir det turen innom Princess i morgen!takk for tips!:D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum

Back
Topp