Ullklær?!

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Har dere sluttet med ulltøy nå? eller er det forsatt ulltøy som gjelder der dere bor? [:)]
Her bruker vi forsatt ulltøy hver eneste dag, syns det er best enda jeg..
Men gud som jeg gleder meg til å pakke bort ulltøyet og ta frem herlige nye vår klær [:D]

Har nettopp kutta ut ull for å se om huden til Linnea ble noe bedre. Og det har den blitt, så er nok slutt på ull for vår del fremover. 

Bruker kortermet ullbody under og bomull ellers. Gikk med ullstilongs selv her om dagen og det ble varmt og det klødde og da gikk jeg kun med tynn overtreksbukse. De små har jo tykk dress, så det satser jeg på går helt fint.

Ull ett par uker til så er det slutt!

Vi bruker mye ull/silke nå fra nøstebarn hele året. Bruker den tykke ulla en liten stund til. Men da ikke noe utenpå.

ORIGINAL: dripdrop

Offda, reagerer hun på ulltøyet?

vet ikke om det er kun ulltøyet, men hun har atopisk eksem og da tenkte jeg å prøve uten ull for å se om det ble litt bedre. Hun er ikke helt fin uten ull heller, men det har hjulpet på ihvertfall [:)]

Bruker ull en del enda ja.

Ja, mye tynn merinoull under. Når vi henter i barnehagen hender det rett som det er at hun tusler rundt i ulltøyet. Genser og bukse er "borte vekk" som hun sier :o)
Funker fint det. Nå blir det nok mer og mer bomull fremover.

spørs litt hva knerten skal den dagen. Er det ut og leke, er det ulltøy. I går var det full fart i gymsalen i bhg og ikke ut, så da ble det vanlig tøy.. trives best med ull, men begynner å bli lei ja...

Bruker fortsatt ull, for nå blir det vått fremover og da er det fint med ulla innerst.
Har T-skjorte over bodyen på varme dager nå, hvis det er under 0 grader har jeg på bomullsgenser over.

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] gjør det, ja!

I dag tidlig var det f**n meg seks kalde grader igjen... Skal det aldri bli VÅR????? [&:]

Her går det i ull og ullfleece, men dager der det er mange pluss så holder det med et tynt ullsett under dressen

bruker veldig sjelden ull.begge mine har atopisk eksem og de blir verre av ull dessverre:(

Bruker ulltøy fortsatt ut, ja.. Regner med å bruke det ut denne måneden.

bruker begge deler nå, snøer jo i hutt å pine enda her ....selv om det nesten er vårtid

Back
Topp