Ullklær til babyen?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Skal innom nøstebarn for å bytte str på et soveskinn vi fikk. Er fristet til å kjøpe mye ullklær, syns de har så mye fint, men usikker på hva man trenger av det til sommerbaby. Tenkte å kjøpe en body og bukse i ull/silke blanding. Kan det være greit med ullsokker til babyen, som den kan ha på seg i bilen/vognen når det er litt kjølig? Har ikke noe annet ytterøy enn enn ullstrikkejakke.

Spørst hvor du bor da :) jeg hadde sommerbaby sist og, på Østlandet ble det ikke brukt! :)

Fikk oktoberbarn sist, så mye av det jeg har liggende er ull.. bruker sikkert det tynneste på kalde dager (kan jo tross alt være ganske kaldt her i Trøndelag [emoji85]). Må kjøpe til litt lettere klær for sommeren, men vet ikke hvor mye vi skal regne med å bruke av sånt..?

Bor i Bergen, så kan jo være
ymse på sommeren. Endte opp med body, bukse og lue i ull-silke pluss tjukkere ullsokker i str 56/62. Skal visstnok funke gjennom hele året, så håper jenta vår vil trives i settet [emoji4]

Jeg har strikket en del kjoler og tightser i merinoull.

Jeg har kjøpt litt tynn ull bodyer og noen bukser i de minste str, tenker det kan brukes på varme dager også.

Har en god blanding av ull og bomull, men utifra den gode varmereguleringen til ull vil jeg bruke mest ull <3

Mye av ullen har jeg kjøpt selv, både nytt og brukt. Mens bomullstøyet er stort sett arvet ;-)

Back
Topp