ullklær til baby

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Jeg prøver å se på ullklær på nettet for å se om jeg kan få bestilt noe nå. Men synes det meste er i enten rosa eller blått. Og jeg vil helst unngå begge deler. Gjerne mer nøytrale farger, som gult, grønt og grått.

Noen ideer til hvor jeg kan lete?

Hust and claire har vi fra i grått ihvertfall. Cubus har hatt hvitt tidligere har jeg sett. Har også brunt fra name IT. Nøstebarn har pleid ha farger som er nøytrale.

Hust and claire har vi fra i grått ihvertfall. Cubus har hatt hvitt tidligere har jeg sett. Har også brunt fra name IT. Nøstebarn har pleid ha farger som er nøytrale.
Problemet med hvitt er at det blir så fort flekker :D da er brunt bedre i mine øyne :p

Har kjøpt inn litt ull fra reflex, nameIt og lillelam til nå
Så blir jeg nok å få litt strikkatøy

Jeg bruker også sitronsåpestykket på flekker funker gull
Får i flere steder

Sniker:-) Barnas hus har i hvit, grått, gult, grønt og orange også:-) i merke reflex. Men det kommer mer av ulltøy nå ut mot høsten har jeg sett:-)

Meeeen, ville ikke hamstret for mye ull før barnet kommer. Jenta mi tåler ull dårlig, får utslett av det:-) så glad vi ikke kjøpte så mye av det før hun kom å vi fikk prøvd:-)

Sniker:) Barnas hus har i hvit, grått, gult, grønt og orange også:) i merke reflex. Men det kommer mer av ulltøy nå ut mot høsten har jeg sett:)

Meeeen, ville ikke hamstret for mye ull før barnet kommer. Jenta mi tåler ull dårlig, får utslett av det:) så glad vi ikke kjøpte så mye av det før hun kom å vi fikk prøvd:)
Mange som sliter med ull for tiden, så tror jeg heller satser på bambustøy, i alle fall på bodyer og slikt som er i kontakt med huden.

Finnes også ull/silke-blanding tror jeg, søsteren brukte på nevøen min som har atopisk eksem

Man kan ha bomull under mot huden og litt løsere ull over. Varmer godt. Det må ikke være stramt, da.

Bestilte noe fra NameIT (fikk ett gavekort der). Men synes fortsatt at det meste går i blått eller rosa. Fant noe i en veldig fin, mørk blåfarge som vil passe begge kjønn uten større problemer.

Back
Topp