Ullklær og gravid

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Finnes det virkelig ikke ullstilongs som går over magen?? Jeg er i uke 13 (dog stor til å være uke 13) men det går jo ikke an å finne ullklær.. Hvordan skal det bli for meg i vinter som jobber i barnehage?? Noen som har noen tips?

Når ullstilongsen min ble for liten klippet jeg den opp i sidene slik at jeg greide å bruken lenger. Gikk ikke over magen da, men skle heller ikke ned.

Kjøpte strømpiser i stor str. jeg. Gikk fint over magen. Ull blir kanskje veldig stort da. Ellers klipte jeg opp både truser og strømpiser i sidene og la strikken under magen. :)

Jeg lånte str XL av kjæresten min hvert fall. Kunne sikkert dratt den over puppene også! :D

Kjøp 1-2 str større. Da går den fint over magen.
Kan anbefale devold sitt. Ekstra varm og go.
Alternativt finnes det ullstrømpebukser til gravide på h&m

Kjøp 1-2 str større. Da går den fint over magen.
Kan anbefale devold sitt. Ekstra varm og go.
Alternativt finnes det ullstrømpebukser til gravide på h&m

Jeg synes ikke ull er like varmt når det blir for stort... Kommer jo til å bade i ullklærne hvis jeg skal gå opp mange størrelser.
Blir spennende å se hvordan jeg skal løse det gitt..

Nøstebarn sin ullribbukse går hvertfall laaangt opp på magen og er veldig elastisk :)
Ellers ville jeg kanskje brukt stillongser med lavt liv for å slippe altfor stor str!

Finnes det virkelig ikke ullstilongs som går over magen?? Jeg er i uke 13 (dog stor til å være uke 13) men det går jo ikke an å finne ullklær.. Hvordan skal det bli for meg i vinter som jobber i barnehage?? Noen som har noen tips?

Jeg brukte mannens ullstilongser sist jeg var gravid. De er større og har annen fasong. Fungerte godt :)

Jeg hadde stilongsen under magen og ulltrøye stappet nedi stilongsen så det ikke ble noe glipp :) funket kjempefint og jeg drev med isfiske høygravid :)
Men liker du ikke at den går under magen kan du jo bare kjøpe mammaullstilongs?

Jeg hadde stilongsen under magen og ulltrøye stappet nedi stilongsen så det ikke ble noe glipp :) funket kjempefint og jeg drev med isfiske høygravid :)
Men liker du ikke at den går under magen kan du jo bare kjøpe mammaullstilongs?
Hvor får jeg kjøpt det da? Var det som var spørsmålet da jeg aldri har sett det noen plasser

Back
Topp